شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۱۶۳
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۱ نفر است.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که ابتلای ۴ مورد از آنان به کرونا قطعی بوده است.

وی با اشاره به بستری ۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، یک نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر ملکی‌زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در دهم اردیبهشت‌ماه اعلام‌شده است چنین گفت: متأسفانه امروز یک بانوی ۶۹ ساله با سابقه بیماری قلبی و بدون سابقه تزریق واکسن در استان بوشهر جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲ مورد به کرونا قطعی بوده است.

دکتر ملکی‌زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱۶۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴۳۵۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۱۱ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۵۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۱ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۶۵۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۸۳ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۱ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید۱۹ را ثبت نکرده اند و ۹ استان فقط یک مورد، مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا داشته اند و فقط در استان آذربایجان غربی، ۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۸۳ هزار و ۵۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۹۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۷۸۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر