پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۱۱۲۱۷۶
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

فکرشهر: فرماندار عسلویه گفت: در کنار تلاش و همت نیروهای امنیتی و انتظامی با همکاری موثر مردم امروز امنیت خوبی در این این شهرستان تامین شده است که صنایع باید قدر این شرایط را بدانند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید علی هاشمی روز شنبه در جمع مردم شهرستان عسلویه افزود: امروز به واسطه امنیتی که در شهرستان ایجاد شده صنایع با آرامش و اطمینان اقدام به تولید و سرمایه گذاری و برای کشور آبروداری می کنند.

وی بیان کرد: مردم موکل و ولی نعمت مسئولان هستند و ما موظفیم به خواسته ها و نیازهای آنها پاسخ دهیم بویژه در شهرستانی مانند عسلویه که به دلیل میزبانی از صنایع باید نسبت به اجرای مسئولیت اجتماعی خود اقدام کنند.

هاشمی با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان گفت: از مدیران هلدینگ‌ها انتظار می‌رود  در حوزه زیرساختی شامل احداث جاده، مراکز آموزشی، دانشگاهی، فنی و حرفه ای و اسکله اقدام مناسب داشته باشند و تنها به انجام کارهای کوچک کفایت نکنند.

وی یادآور شد: صاحبان صنایع باید بدانند مردم و میزبانان آنها هستند که امنیت را تامین کرده‌اند تا بتوانند در محیطی آرام و بدون تنش اقدام به کار و فعالیت کنند.

هاشمی اضافه کرد: امروز وحدت و همدلی قابل توجهی در شهرستان عسلویه حاکم است و باید قدر این همبستگی بین برادران سنی و شیعه را بدانیم.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان عسلویه در خصوص تامین آب با تقدیر از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: تلاش می شود به غیر از پنج هزار و ۵۰۰ مترمکعب آبی که خریداری و به شبکه تزریق می شود بیش از  هزار تا یکهزار و ۵۰۰ مترمکعب دیگر هم تزریق تا آب مورد نیاز مردم این منطقه ۲۴ ساعته شود.

هاشمی یادآور شد: با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آب مدیریت مصرف آب از سوی مردم و پرداخت آب بها از سوی مشترکان امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط ایجاد شده زمینه برای خانه دار شدن مردم فراهم است و باید از این امکانات استفاده شود.

فرماندار عسلویه گفت: براساس تعهد این شهرستان طی چهار سال باید ۲ هزار واحد مسکونی احداث و تحویل متقاضیان شود که انتظار می رود مردم با پرداخت سهم آورده خود در طرح جهش تولید مسکن مشارکت کنند.

وی از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در تامین بسته های معیشتی و کنترل بازار و توزیع کالاهای اساسی تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر