پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۱۷
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۱۶ مدرسه در استان گفت: ۳۶ معلم نمونه منطقه‌ای، چهار معلم نمونه استانی و دو معلم نمونه کشوری در استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی موحدی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان سوم خرداد برگزار می‌شود که تاکنون در استقبال از این کنگره پویش‌های مختلف دانش‌آموزی و ۱۵ پیش کنگره برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری آئین تجلیل از معلمان برگزیده با عنوان جلوه‌های معلمی، آزمون از کتاب شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب‌های منتشر شده از سوی فرهنگیان اشاره کرد.

موحدی تجلیل از پیشکسوتان، عطرافشانی مزار شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: برپایی رژه سپاس معلم در مدارس، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز و حضور فرهنگیان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم است.

انتخاب معلمان نمونه

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از انتخاب معلمان نمونه استان خبر داد و اضافه کرد: در هفته گرامیداشت معلم ۳۶ معلم نمونه منطقه‌ای، چهار معلم نمونه استانی و دو معلم نمونه کشوری در استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در هفته معلم امسال ۱۶ مدرسه آماده افتتاح است افزود: این فضاهای آموزشی به دلیل مشکل برق، امکان بهره‌برداری ندارند در همین راستا ۹ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه استان برای این موضوع در نظر گرفته شده است تا این مدارس در هفته دولت امسال افتتاح شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر