جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: بعضی از نیروهای بیمارستان شهرستان دیر چند ماه است که حقوق نگرفته‌اند و باید این مسئله به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح یکشنبه در نشست با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های کارگری شهرستان دیر اظهار داشت: بحث کار و کارگر از یک سو با زندگی افراد و از دیگر سو با پیشرفت کشور ارتباط مستقیم دارد.

امام جمعه دیر قراردادهای کوتاه مدت و سفید امضا را ظلم به قشر کارگر دانست و افزود: امنیت شغلی، حقوق عادلانه و پرداخت به موقع حقوق از دغدغه‌های اصلی کارگران است.

وی عنوان کرد: بعضی از نیروهای بیمارستان شهرستان دیر چند ماه است که حقوق نگرفته‌اند و باید این مسئله به صورت جدی پیگیری شود.

حسینی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از این کارکنان نیروی شرکتی هستند و بیمارستان توانایی پرداخت حقوق آنها را ندارد که نیاز است با تبدیل وضعیت حقوقشان از طرف دولت پرداخت شود.

وی با بیان اینکه نیروی مولد کشور کارگر است، افزود: باید مشکلات کارگری به صورت روزانه رصد شود تا به بحران تبدیل نشود.

امام جمعه دیر با انتقاد از بی اعتنایی شرکت‌ها به حقوق معنوی کارگران، یادآور شد: کارگران در کنار حقوق مادی دارای حقوق معنوی هستند اما متأسفانه ما شاهد هستیم در برخی شرکت‌ها هیچ گونه برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی داشته باشیم و کشورمان پیشرفت کند و مقابل تحریم‌ها و فشارهای دشمن مقاومت کند باید امنیت شغلی کارگران تأمین شود.

امام جمعه دیر درباره دغدغه‌های کارگران شرکت متانول کاوه در خصوص حقوق، تاکید کرد: باید قول‌هایی که این شرکت سال گذشته مبنی بر افزایش حقوق کارگران داده بود پیگیری شود که آیا محقق شده است یا خیر.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر