جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۸۶
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری بوشهر گفت: ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان بوشهر واریز شد.

به گزارش فکرشهر، پرویز شعبانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این اعتبار از محل ماده ۵۸ قانون به حساب ۲۹ دهیاری استان بوشهر برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی واریز شد.

وی افزود: این ماده قانونی به وزارت کشور اجازه داده می‌دهد ۲۰ درصد از سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده را که در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد، برای تامین ماشین آلات خدماتی و عمران شهرهای زیر پنجاه هزار نفر جمعیت و دهیاری‌ها هزینه کند.

شعبانی ادامه داد: وزارت کشور در بازه زمانی ۶ ماهه گزارش عملکرد این ماده را در استان‌ها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و کمیسیون های عمران و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گزارش ‌می‌کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری بوشهر گفت: این توزیع اعتبار بر اساس سهمیه شهرستانی ابلاغ شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به روستاهای ۱۰ شهرستان استان بوشهر تعلق گرفته است.

وی عنوان کرد: این اعتبار برای پروژه‌های مشارکتی دهیاری با دستگاه اجرایی، خدمات الکترونیکی و آموزشی و پروژه‌های درآمدزای دهیاری‌ها هزینه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر