جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۸۹
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۹

فکرشهر: سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه که چندی پیش ازسوی رئیس سازمان وظیفه عمومی از جانب فرمانده کل انتظامی کشور اعلام شده بود، فقط شامل بخشش اضافه خدمت سربازان انتظامی کل کشور تا پایه خدمتی اول اسفند ۱۴۰۰ می شود.

به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی آمده است: این بخشش اضافه خدمت شامل سربازان وزارت دفاع ،سپاه و ارتش جمهوری اسلامی نمی شود.

در این اطلاعیه با تاکید بر این مطلب که ابلاغیه بخشش اضافه خدمت فقط شامل سربازان فرماندهی کل انتظامی است، آمده است: اضافه خدمت سنواتی (پشت دفترچه ای) کلیه سربازان فرماندهی  انتظامی تا پایه خدمتی اول اسفند 1400 متأهلین به طور کامل و سربازان مجرد به مدت ۲ ماه بخشیده شد.

بر اساس این گزارش، آن دسته از سربازان وظیفه  که غیبت سنواتی ندارند، یک ماه مرخصی تشویقی با درنظر گرفتن ماموریت های سازمانی و به شرط رضایت فرماندهان محترم یگان ها از عملکرد خدمتی کارکنان وظیفه فرماندهی کل انتظامی اعطاء می شود.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر