جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۳۳۰
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: در پی درج اخبار مربوط به آلودگی آب در دشتستان در رسانه ها، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر جوابیه ای ارسال کرده است.

به گزارش «فکرشهر»، در این جوابیه آمده:

«بسمه تعالی 
جوابیه  شرکت آبفا استان بوشهر درخصوص آلودگی آب دشتستان
 با سلام و احترام
 نظر به انتشار خبری مبنی بر آلوده بودن آب شرب در دشتستان ؛ به استحضار شهروندان و مردم شریف شهرستان دشتستان می رساند آب توزیعی از طریق شبکه های توزیع آب این شهرستان هیچگونه مشکل کیفی و میکروبی نداشته و آمار مرکز بهداشت این شهرستان بعنوان دستگاه ناظر دال بر نادرست بودن اخباری از این نوع می باشد.
آلودگی میکروبی آب توزیعی از طریق شبکه های توزیع این شهرستان ،برای این شرکت پذیرفتنی نبوده کما اینکه باتوجه به آمارهای ارائه شده در زمستان ۱۴۰۰ از سوی مرکز بهداشت شهرستان، و با اقدامات انجام شده توسط آبفا طی سال گذشته، وضعیت کیفیت آب بهبود قابل توجهی یافته و این تلاش ها جهت رسیدن به وضعیت مطلوبتر بصورت مستمر ادامه دارد.
مواردی مانند وجود زالو در آب به دلیل پوشش مناسب مخازن ومبادی ورودی آب وایزوله نمودن به هیچ وجه در منابع آبی تحت پوشش این شرکت در شهرستان دشتستان نبوده و متاسفانه پوشش خبری انجام شده نامطلوب بوده است.
بالا بودن املاح در برخی مناطق محدود بدلیل افزایش مصارف بیش از سرانه و محدودیت منابع آبی بوده؛ لذا شرکت آبفا استان تلاش می نماید با ارائه طرح های ارتقا و تخصیص و تامین اعتبار مورد نیاز جهت اجرای کارخانه های آب شیرین کن، گام بلندی در جهت تامین آب با کیفیت تر و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم عزیز شهرستان بردارد.
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر»

نظرات بینندگان
احمد
|
-
|
سه‌شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
سلام علیکم. وقتی جنابعالی درتخصصت نیست پس بیمورد نظر نده. وقتی مرکز بهداشت یک شهرستان بزرگ میگه آب آلوده هست یعمی آلوده هست. بعضا آب رنگش هم‌زرد رنگ میشه چرا باجان مردم بازی میکنی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر