جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۴۱۹
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: دفتر امام جمعه دشتستان شایعه‌های اخیر فضای مجازی مبنی بر انتصاب حجت الاسلام مصلح به عنوان امام جمعه کازرون را تکذیب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، دفتر امام جمعه دشتستان در خصوص شایعه‌های اخیر فضای مجازی و رسانه‌ای پیرامون انتصاب امام جمعه دشتستان به عنوان امامت جماعت کازرون اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در چند روز اخیر در فضای مجازی و رسانه‌ای شایعه‌ای مبنی بر انتصاب حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه معزز و انقلابی دشتستان به امامت جمعه شهرستان کازرون پخش شده است که این مطلب کذب محض است و وی همچنان با عزمی راسخ و همتی بالا مشغول خدمت به مردم فهیم و انقلابی دشتستان است.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: نهاد امامت جمعه دشتستان در عزل و نصب مدیران استان و شهرستان هیچ‌گونه دخالتی ندارد و وی در همه ادوار و تمامی دولت‌ها در صورت خواست مدیران به آنها مشورت لازم را ارائه داده است و خواستی جز خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و گام برداشتن در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت ندارد و همیشه به مدیران دولتی نیز همین موارد را گوشزد می‌کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: به همگان توصیه می‌شود تمام ظرفیت خویش را صرف توسعه و اعتلای استان و خدمت به مردم بصیر و نجیب کنند و با هوشیاری مراقب وسوسه‌های فتنه انگیزان و تشنگان قدرت باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر