جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۴۷۷
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش حضوری در سال آینده محور اصلی کار است و آموزش تلویزیونی و شبکه «شاد» به عنوان مکمل آموزش ارائه خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ویژه برنامه مدرسه تلویزیونی ایران با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا، با توجه به اینکه این وضعیت قابل پیش‌بینی نبود، مدرسه تلویزیونی ایران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه 600 معلم در متوسطه اول و دوم تلاش کردند تا برنامه‌های آموزشی مدرسه تلویزیونی اجرا شود، گفت: در برخی از مناطق شرایط به گونه‌ای فراهم نبود که همه بتوانند آموزش مجازی استفاده کنند اما با مدرسه تلویزیونی این امکان ایجاد شد که آموزش در همه نقاط کشور ارائه شود.

کاظمی با تأکید بر اینکه آموزش‌ تلویزیونی و مجازی به عنوان مکمل در پساکرونا ارائه می‌شود، اظهار کرد: موضوع تربیت از طریق آموزش حضوری محقق می‌شود و بر همین اساس آموزش حضوری در سال آینده محور اصلی کار است و آموزش تلویزیونی و شبکه «شاد» به عنوان مکمل آموزش ارائه خواهد شد و کمک می‌کند تا عدالت آموزشی و تربیتی از این بسترها فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر