پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۷۶
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: قرارگاه جهادی شهید شوشتری بسیج دانشجویی  اقدام به برگزاری اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در روستای شول از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان کرده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، رحیمیان گفت: ۵۵ نفر از دانشجویان دانشکده‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در قالب گروه‌های جهادی شهید ابراهیم هادی و شهید بهشتی به مدت شش روز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش‌های دندان پزشکی، مامایی عمومی و تخصصی، چشم‌پزشکی و سایر خدمات درمانی به افراد نیازمند می‌پردازد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در این مدت به بیش از ۲۳۰ نفر خدمات پزشکی ارائه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در جمع این جهادگران بسیجی ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها گفت: امروز روحیه جهادی و روحیه امیدی که گروه‌های جهادی در روستا‌های محروم به وجود می‌آورند از آن خدماتی که به مناطق محروم ارائه می‌کنند بسیار مهم‌تر و باارزش‌تر است.

 ابراهیم رضایی اظهار داشت: اقدام گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان  با حضور در روستای شول که در واقع یکی از روستا‌های محروم شهرستان دشتستان است و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم این منطقه در حقیقت باعث می‌شود معضلی به سایر معضلات موجود جامعه اضافه نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر