پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد:
کد خبر: ۱۱۲۶۲۸
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مدیرعامل شرکت ملی نفت به جزیره خارگ گفت: مشکلات حوزه درمان، زیرساخت های شهری، حمل و نقل دریایی و اورژانس هوایی و دریایی جزیره خارگ با حمایت وزارت نفت ساماندهی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جزیره خارگ یکی از مراکز صنعتی مهم ایران اسلامی است، و از وزیر نفت دعوت به عمل می آورم که به این جزیره سفر کنند.

وی افزود: اتحاد و همدلی بسیار خوبی در جزیره خارگ وجود دارد که نشان عزم مسئولان این جزیره برای برون رفت از مشکلات است، امروزه خواست مردم تلاش و کار جهادی و میدانی است.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌شود این همه نعمت را در کنار محرومیت ها دید، متأسفانه نگاه مسئولان قبلی به استان بوشهر و جزیره خارگ نگاه مثبتی نبوده است و امیدوارم این رویکرد در دولت عوض شود.

جمیری خاطر نشان کرد: مردم در این جزیره می‌خواهند خدمات وزارت نفت را لمس کنند، اعتقاد دارم تغییر نگرشی خوبی صورت گرفته است ولی باید به خدمات دهی سرعت ببخشیم.

وی گفت: درمان اهالی این جزیره باید ساماندهی شود، حمل و نقل دریایی و موضوع اورژانس هوایی و دریایی این جزیره نیز باید تعیین تکلیف شود.

جمیری یاداور شد: در زمینه زیر ساخت‌های آموزش و پرورش در این جزیره باید اهتمام ویژه صورت بپذیرد، همچنین در حوزه اشتغال پایدار جوانان این جزیره منتظر اقدامات عملی هستیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به مصوبات نشست مدیرعامل شرکت ملی نفت در جزیره خارگ اذعان کرد: در این نشست وزارت نفت متعهد شد یکصد میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های شهری جزیره خارگ کمک کند، همچنین تأمین یک دستگاه سی تی اسکن، حل مشکل قطعی شناورها و تأمین هزینه های اورژانس هوایی برای انتقال بیماران از جزیره خارگ از دیگر تعهدات مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به خارگ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر