جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۶۶۵
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: امام جمعه بندر ریگ گفت: عبور از شرایط کنونی کشور نیاز به همدلی و همراهی وحرکت‌های جهادی و انقلابی، برنامه ریزی دقیق برای مقابله با توطئه های دشمنان دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با رویکرد تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه اظهار داشت: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست امام راحل و با نثار خون شهدا آبرو و شرافت کسب کرد و در این برهه نیز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است و همه آزادی خواهان جهان امید وار به این نظام مقدس اسلامی هستند.

امام جمعه بندر ریگ افزود: در فضای سیاسی و مجازی این روزهای کشور جریان نفاق و تشنه به خون نظام مقدس اسلامی در راستای اهداف پلید خود درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند. که با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید فضای تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را به عنوان ارزشی والا و یک فضای اتحاد و همدلی و وحدت بین همه جناح‌ها و مردم دنبال کنیم.

وی بیان کرد: اگر تبیین درستی در مورد دستاوردهای نظام اسلامی صورت گیرد و شاخص‌ها و مؤلفه‌های قدرت نظام مقتدر و قدرتمند به درستی تبیین شود قطعاً اتحاد و همدلی بیش از پیش را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: یک نظام قدرتمند دارای مؤلفه‌های زیادی از جمله امنیت، اقتدار، مسائل علمی و پیشرفت است و همگی از مؤلفه‌های قدرت هستند که باید مورد توجه قرار گرفته و برجسته و بازگو شوند.

وی ادامه داد: در همین روزهای اخیر برخی از منافقان و افراد معلوم الحال در یک مسئله اقتصادی با دشمنان همراهی کردند اگر چه نظام اسلامی با وجود این همه تحریم و فشار اقتصادی مقتدر ایستاده است و دشمنان نیز به این ایستادگی ذهان دارند و ایستادگی در شرایط تحریم کنونی شاخص بسیار مهمی است.

وی گفت: فرصت خدمت در نظام مقدس اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما مسئولان عطا فرموده که نباید از این فرصت و نعمت برای لحظه‌ای غافل بود.

امام جمعه بندر ریگ بیان کرد: آنچه می‌تواند امروز برگ برنده نظام مقدس اسلامی و محور مقاومت و فضای به وجود آورنده یک اتحاد و همدلی در کشور و فضای محور مقاومت باشد حرکت‌های جهادی و انقلابی و لحظه‌ای غافل نشدن از مسئولیت‌های خطیری و سنگین که بر عهده ما مسئولان قرار دارد است و این نکته را باید مدنظر قرار داد که نظام جمهوری اسلامی این دوره جدید، دوره حساسی را تجربه می‌کند

وی گفت: عبور از دوره حساس و شرایط کنونی کشور نیاز به همدلی و همراهی وحرکت‌های جهادی و انقلابی، برنامه ریزی دقیق برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دارد.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: روزهای آغازین خدمت دولت سیزدهم با گام دوم انقلاب اسلامی همزمان شده است و قطعاً مهمترین برنامه این دولت باید در راستای تحقق محورهای اساسی و اصلی بیانیه گام دوم حرکت کند که حرکت‌های بسیار مهم و ارزشمندی را در این راستا از دولت شاهد هستیم.

در پایان این آئین از تلاش‌های دانیال اسفندیاری تقدیر و محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه معارفه شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر