جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
کد خبر: ۱۱۲۷۴۶
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: چون خودم زن هستم و از دید جامعه‌ی محترمه ی زنان به ماجرا نگاه می کنم و دقیقا متوجه آرایش و پیرایش و زیبایی و تغییر می‌شوم و حاضرم تا مدت‌ها درباره  نوع تغییر افراد در کابینه ی دولت های چهل ساله ایران، کنفرانس علمی دهم.

ولی لازم است اعتراف کنم با این حجم از تغییر در دولتمردان ایران (که البته بیشتر از جامعه محترم آقایان هستند) متوجه شدم که تا استاد کاملیِ شناخت افراد که همانا فولوشیب زیبایی است، فاصله زیادی دارم. برای نمونه مورد داشتیم که مدیر سابق چنان صورتش صاف و زدوده از رویش بوده که به قول خودمان «پَخشه ریش سُر میخارد» اما با تغییر دولت چنان محاسن را بلند می‌کند که گویی می‌خواهد جلودار نماز بایستد. البته در بعضی از این تغییرها به دلیل شرایط نامساعدِ محاسن و عدم تجربه از قِبل آن، می‌شود از ایشان در امارت اسلامی طالبان استفاده‌ی بهینه کرد.

در موضوع فیشیال، چین و چروک صورت و تتو هم استاد هستند، چون در کوتاه ترین مدت، چنان تغییراتی را در صورت و گاه در سیرت حاصل می‌کنند که با فوتوشاپ هم نمی‌شود به راحتی این حجم از تغییر را باور کرد. شک ندارم اگر از این مدیرانِ مدبرِ دو زیست در بنگاه های هالیوود و بالیوود استفاده کنند اکثر قریب به اتفاق فیلم هایشان، دیپلم افتخارِ بهترین گریمِ بازیگر را از دست «جان کاگلیون» خواهند گرفت! چون گریمی که این عزیزان استفاده می کنند و تغییراتی را که در صورت ایجاد می کنند هیچ گریمور فیلمی، قادر به انجام ان نیست و نخواهد بود.

نزدیک یک ماه است رییس جمهور جدید، دربه‌در دنبال بانیان وضع موجود است، اما چون همه تغییر چهره داده اند و پیشانی شان دائم المهر شده است، سوا کردن آن کاری بس دشوار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر