سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۷۹۶
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در زمان حاضر نسبت مصارف به منابع بانکی در این استان رضایت بخش نیست و این نسبت باید تا ۹۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان، اعلام کرد:  شناسایی زمین در شهرها و روستاها و واگذاری آنها به بخش خصوصی و قشرهای مختلف مردم در اولویت سرعت بخشی به اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر، شناسایی و واگذاری زمین در نوار ساحلی شهرها و روستاها و مشارکت مردم در اولویت است.

استاندار بوشهر در ارتباط با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی در قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی، مصوبه هیات دولت، شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی محیط زیست به روشنی بیان شده است که باید به تکالیف واگذار شده به صنایع و شرکت‌ها در این زمینه  توجه شود.

 محمدی‌زاده اظهار کرد: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی قانونی و مصوبات دستگاه‌های مختلف امری ضروری است و پیشنهادهای این موضوع باید در برنامه هفتم توسعه که در حال تدوین و تهیه است، لحاظ شود.

وی اضافه کرد: باید علاوه بر صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، دیگر صنایع، معادن و شرکت‌های تجاری و بازرگانی استان بوشهر هم به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود متعهد باشند.

استاندار بوشهر گفت: در زمان حاضر قوانین، آیین‌نامه و بخشنامه‌های مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و نهادها از سوی دستگاه‌های مختلف تدوین و تصویب شده که اجرایی شدن آنها امری مهم و ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر