جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۸۱۵
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر: رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله کالا قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در محور مواصلاتی دشتستان خبر داد و گفت: در راستا انواع تجهیزات و ابزار آلات کشف شد.
به گزارش فکرشهر، سردار حیدر سوسنی با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی نسبت به تمامی مناطق استان اظهار داشت: برخورد با تخلفات اقتصادی از جمله قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر صدمات و خسارت وارده کالا قاچاق به حوزه اقتصاد، اشتغال و بهداشت را متذکر شد و گفت: کالاهای خارجی بدون اسناد معتبر گمرکی و قانونی قاچاق محسوب می‌شود و توقیف می‌شود.

وی از شناسایی محموله قاچاق در محور دشتستان خبر داد و بیان کرد: مأموران ایستگاه بازرسی در محور خروجی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف انواع تجهیزات قاچاق از این کامیون خبر داد و تصریح کرد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده انواع ابزار آلات قاچاق شامل قفل آویز، پیچ گوشتی و آچار فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 13 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک دستگاه کامیون توقیف، یک نفر دستگیر و  تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر