جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۸۲۵
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی با حضور ۱۱۶ گروه جهادی بسیج برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیج سازندگی در عمران و آبادی و محرومیت زدایی اظهار داشت: بسیج سازندگی در بحث اشتغال، حمایت و رفع مشکلات واحدهای اقتصاد مقاومتی به خوبی ایفا کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: جهت راه اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و طرح‌های زود بازده و اشتغال زا بالغ بر سه میلیارد تومان پرداخت شده است.

زارعی تبار ادامه داد: در راستای خدمات رسانی به نیازمندان و محرومین اقدامات خوبی در زمینه کارهای عمرانی و ساخت ساز انجام شده به نوعی که بیش از ۵۰و احد مسکونی از سال‌های ۹۸ تا سال ۱۴۰۰ با همکاری کمیته امداد و اداره بهزیستی شهرستان دشتی جهت مددجویان این دو نهاد حمایتی ساخت شده است.

وی ادامه داد: بهسازی و تعمیر بیش از ۲۰و احد مسکونی نیازمندان و اجرای دو پروژه ملی کارگاه عبا بافی روستای بحیری و ساخت حوضچه نگهداری آب ۵۰ هزار لیتری در روستای کاردنه از جمله این موارد بوده است.

وی همچنین از ساخت خانه عالم روستای بن بید در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: راه اندازی ۶ تعاونی و حمایت از صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال زا و مردمی در در سطح روستاها در جهت خوداشتغالی و دور از کارهای بروکراسی بانکی یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند بوده است‌.

زارعی تبار همچنین از توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در سال گذشته و سال جاری توسط گروه‌های جهادی بسیج خبر داد.

وی ادامه داد: در بحث آموزش توانمندی نیروهای جویای کار با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای و بسیج کشاورزی و بسیج مهندسین تعداد ۳۵۰ نفر در حرفه‌های مختلف آموزش لازم فرا گرفتند.

زارعی تبار خاطر نشان کرد: راه اندازی ۳ بیمارستان صحرایی و و برگزاری ۷ اردوی جهادی پزشکی و اعزام متخصصین به دورترین نقاط شهرستان از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر