سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:
کد خبر: ۱۱۲۸۹۲
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و ارائه خدمات در حوزه سلامت استان بوشهر نیازمند توجه ویژه دولت است.

به گزارش فکر شهر از وبدا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: زیرساخت‌های استان بوشهر باید در زمینه‌های مختلف افزایش یابد.
وی خواستار نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان شد و اضافه کرد: حوزه بهداشت، درمان و سلامت یک حوزه راهبردی، بنیادین و استراتژیک است که توجه ویژه و جدی نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حوزه بهداشت، درمان و سلامت را یک حوزه آغازین و اساسی دانست و افزود: دولت باید توجه ویژه ای به این حوزه داشته باشد.
وی با اشاره به مشکل اعتبارات حوزه بهداشت، درمان و سلامت، تصریح کرد: سهم اعتبارات مادی و معنوی باید به این حوزه فوق العاده باشد و از آن طرف، باید طرحی تنظیم شود که طی آن از ظرفیت خیرین و وقف در این حوزه نیز استفاده شود.
در این دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و معاونین از مشکلات حوزه بهداشت و درمان گفتند و از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر قدردانی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر