شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۰۱۹
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: زمین‌های روستای مال قائد و مال خلیفه شهرستان با همکاری بنیاد مسکن و راه شهرسازی استان بوشهر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری عصر چهار شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن شهرستان گناوه با اشاره به اینکه مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم به خصوص محرومان جامعه مایه سعادت و افتخار ما است و باید در رأس همه کارهای مسئولان قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اساس محرومان جامعه بنا نهاده شده است و از ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس تا امروز همین محرومان و کوخ نشینان در همه صحنه‌ها این نظام ایستاده‌اند و سزاوار بهترین خدمات هستند.

وی با بیان برخی درخواست‌های شهرستان از مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: با تنظیم تفاهم نامه وضعیت زمین‌های روستای مال قائد و مال خلیفه شهرستان با همکاری بنیاد مسکن و راه شهرسازی استان بوشهر تعیین تکلیف شوند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: بنیاد مسکن در زمینه ساخت و ساز مسکن روستایی، پرداخت وام بلاعوض، افزایش پرداخت تسهیلات مسکن همکاری و اقدام لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی روستای‌های شهرستان گناوه توسط بنیاد مسکن شهرستان و اداره کل بازنگری و اصلاح شود و در زمینه زیرساخت‌ها و آسفالت روستاها که انجام نشده تلاش بیشتری انجام شود.

صفری با اشاره به پرداخت تسهیلات به مسکن روستایی آسیب دیده از زلزله در شهرستان گفت: تسهیلات پرداخت شده به ساکنان روستاهای زلزله زده سال گذشته برای بازسازی واحدهای آسیب دیده در شهرستان کافی نیست و نیاز است که این تسهیلات افزایش یابد.

وی در زمینه اجرای طرح ملی مسکن در شهرستان تصریح کرد: این شهرستان نیز از طرح نهضت ملی مسکن بهره مند خواهد شد و با پیگیری‌های به عمل آمده زمین برای احداث فاز اول این طرح در محله نوروز آباد گناوه اختصاص یافته است.

وی از تلاش‌های مخلصانه رئیس پیشین بنیاد مسکن شهرستان تقدیر کرد و گفت: رئیس جدید این اداره در خدمت گذاری مخلصانه، بی منت و برای رضای خدا به مردم و با تمام توان تلاش کند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزد.

در پایان این آئین از زحمات احسان علیپور رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه تقدیر و عبدالرسول محمدی به سمت رئیس جدید این اداره معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر