پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۰۴۳
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیربه استان بوشهر گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با شروع ثبت‌نام از علاقمندان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل اقاف و امور خیریه روز پنجشنبه به نقل از حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور اعلام کرد: ثبت نام در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۲۱ خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: امسال غیر از رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ بیست جزء قرآن کریم، دعاخوانی، اذان، همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن کریم، رشته‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیز در دو بخش خواهران و براداران به مسابقه افزوده شده است.

اسماعیل پور اضافه کرد: بوشهری‌های علاقمند به شرکت در این مسابقات برای ثبت نامه به سایت اینترنتی www.quraniran.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: سال گذشته ۵۵۳ بوشهری در مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند.

وی یادآور شد: از میان شرکت‌کننده‌های راه‌یافته استان بوشهر به مرحله کشوری در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، ایمان شیخ موفق شد در بخش حفظ ۲۰ جزء رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر