پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۰۷۲
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: زیر ساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان تقویت شده و شش هزار متر مربع به فضای زیر ساختی سلامت شهرستان اضافه شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی صبح پنجشنبه در آئین گرامیداشت هفته سلامت در شهرستان دشتی با تقدیر از تلاش‌های دو ساله کادر درمان در شرایط سخت کرونایی اظهار داشت: محور پویایی و تحرک در جامعه سلامت است و آن چیزی که باعث توسعه شهرستان می‌شود جامعه پویا، با نشاط و سالم است.

وی با بیان اینکه شکر گزاری دو نعمت امنیت و سلامت امری واجب است، افزود: در حوزه سلامت شما به عنوان فرماندهان آن به خوبی ایفای نقش کردید و با جانفشانی و بدون هیچ چشم داشتی به بیماران روحیه و خدمت می‌کردید.

بحرانی اضافه کرد: اتفاقاتی در کشورهای همسایه ما رخ می‌دهد ولی با تلاش نیروهای مسلح امنیت خوبی در کشور ما حکم فرما است که باید شکرگزار آن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در این دو سال پیک‌های مختلفی پشت سر گذاشتیم و این تلاش‌ها و زحمات شما بسیار مؤثر بود.

بحرانی تصریح کرد: حفظ این نعمت با تلاش و کوشش خودمان محقق نمی‌شود و اگر خودمان در عرصه سلامت تلاش نکنیم در طول زمان این سلامتی را از دست خواهیم داد.

وی افزود: اگر همراهی جامعه با شما نباشد قطعاً تلاش‌های شما به جایی نمی‌رسد و در شرایط کرونایی جامعه در کنار شما قرار گرفت تا کرونا جمع شد.

بحرانی یادآور شد: مسئولین بهداشت و درمان اهتمام ویژه به وضعیت پرسنل داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: زیر ساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان تقویت شده و شش هزار متر مربع به فضای زیر ساختی سلامت شهرستان اضافه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر