پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۱۴۱
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: سرانجام طرح "مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها" به اقتدار اقتصادی کشور، افزایش قدرت خرید مردم و توانمندی اقشار ضعیف جامعه می‌انجامد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند، امروز دولت کارهای اقتصادی بزرگی در پیش دارد و در این راستا همکاری همگانی در راستای اجرا، نظارت و مدیریت نیاز است.

وی اضافه کرد: طرح "مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها" به دنبال مصوبه مجلس و تاکید مداوم مقام معظم رهبری برای تغییر فضایی که از قاچاق، گرانی‌های غیر منطقی و کاهش قدرت خرید مردم ایجاد شده است.

امام جمعه بوشهر ابراز امیدواری کرد که سرانجام این طرح به اقتدار اقتصادی کشور، افزایش قدرت خرید مردم و توانمندی اقشار ضعیف جامعه بینجامد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: قوه قضائیه با  قاچاقچیان، محتکران و دیگر افرادی که فضای اقتصادی و بازار را ملتهب می‌کنند برخورد شدید و عبرت آموز داشته باشد.

وی ادامه داد: برای عبور به سلامت از این پیچ اقتصادی نظارت و سپس قاطعیت در برخورد با متخلفان ضروری است.

خطیب جمعه بوشهر عنوان کرد: متصدیان امر هر چه زودتر برای تحقق سخنان رهبری مبنی بر گنجاندن علوم نافع و حذف علوم غیر نافع از کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام کنند و کارشناسان استانی نیز برش استانی این موضوع را در خصوص آنچه در این کتاب‌ها درباره استان بوشهر بیان شده، تهیه کنند.

صفایی بوشهری افزود: محتوای کتاب‌های درسی باید حاوی مطالبی باشد که دانش‌آموزانی دارای مهارت، با دانش، مدیر، دارای قدرت مقاومت و عملیات جهادی و متقی تربیت کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر