پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۱۹۸
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه؛ میز جهاد خدمت با حضور بخشدار شبانکاره، روسای ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، برق، رئیس شورای بخش و نماینده دهیاران در چهار روستای بهر، شاه فیروز، شلدان و باغی و با حضور اعضای شورای این روستاها برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، سجاد خادمی بخشدار شبانکاره در جریان بازدید و بررسی مشکلات روستاهای بهر ، شاه فیروز و شلدان و باغی اظهار داشت: مسئولان ادارات باید نسبت به مشکلات روستاها اشرافیت کامل داشته باشند و برای برطرف نمودن آن ها از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند.

بخشدار شبانکاره با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره پاسخگوی مردم باشند خاطر نشان کرد: مسئولیت هایی که به ما سپرده شده است مقطعی و زودگذر هستند و آنچه باید مهم باشد باز شدن گره مشکلات مردم است.

در این بازدید مقرر شد با همکاری اداره برق ، حل مشکل ترانس برق باشگاه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی روستای بهر ، روشنایی برق امام زاده شاه علمدار ، آسفالت ورودی  روستای بهر و پایه های برق در روستای شاه فیروز در دستور کار قرار بگیرد.

نیازها و مشکلات مدارس روستاهای بهر و شاه فیروز نیز مطرح شد و مقرر شد کورش رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با همراهی هدایت حاجی زاده رئیس اداره ناحیه شبانکاره پیگیری نمایند.

در این بازید مشکلات آب روستاهای شاه فیروز و شلدان باغی نیز مطرح گردید و قرار شد در اولین فرصت پیگیری های لازم صورت بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر