جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۲۶۰
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات جزیره شیف در شهرستان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در بازدید از جزیره شیف اظهار داشت: باید همه مسئولان با تمام توان و ظرفیت برای ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم تلاش داشته باشند.

وی به برخی از مشکلات مردم در جزیره شیف اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکلات جزیره شیف باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: این بازدید، مصوباتی داشت که مقرر شد مسئولان مربوطه در اسرع وقت نسبت به انجام این مصوبات اقدامات لازم را انجام دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در این سفر با حضور در جزیره شیف از توابع شهرستان بوشهر، از بخش‌های مختلف این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در ابتدای این سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور یادمان شهدای گمنام این جزیره و زیارت قبور مطهر شهدا، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

آیت الله صفایی بوشهری سپس از بخش‌های مختلف این روستا از جمله ساحل، محل ساخت اسکله صیادی، مساجد اهل سنت و تشیع، زمین‌های ورزشی و راه ارتباطی این روستا به صورت میدانی بازدید کرد.

امام جمعه بوشهر ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود و گفتگو با اهالی این روستا و شنیدن مشکلات آنها، دستوراتی را در جهت رفع مشکلات و موانع موجود به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر