چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید با تلاش گروه های تخصصی اجرایی شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترکزاده سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی تنگستان افزود: می توان با تشکیل کارگروه های تخصصی و دعوت از صاحب نظران و کارشناسان علوم اجتماعی هم در شورای فرهنگ عمومی نظرات بهتر ارائه کرد و هم اینکه در تقویت این شورا تاثیرگذار است.\n\nوی بر توجه به مشکلات و مسائل فرهنگی شهرستان تنگستان تاکید کرد و گفت: در این راستا باید با توجه به مقتضیات زمان و استفاده از ابزارهای قانونی، برنامه ها و راهکارهای علمی در این حوزه را جستجو کرد و به کار گرفت. 
کد خبر: ۱۱۳۲۷
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید با تلاش گروه های تخصصی اجرایی شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترکزاده سه شنبه در شورای فرهنگ عمومی تنگستان افزود: می توان با تشکیل کارگروه های تخصصی و دعوت از صاحب نظران و کارشناسان علوم اجتماعی هم در شورای فرهنگ عمومی نظرات بهتر ارائه کرد و هم اینکه در تقویت این شورا تاثیرگذار است.

\n\n

وی بر توجه به مشکلات و مسائل فرهنگی شهرستان تنگستان تاکید کرد و گفت: در این راستا باید با توجه به مقتضیات زمان و استفاده از ابزارهای قانونی، برنامه ها و راهکارهای علمی در این حوزه را جستجو کرد و به کار گرفت. 

\n\n

ترک زاده ضمن گرامیداشت هفته معلم بیان کرد: نظام آموزش و پرورش، به ویژه معلمان سهم عمده ای در تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی دارند که باید از این ظرفیت عظیم در راستای حل مشکلات فرهنگی منطقه بهره جست.

\n\n

وی اظهار داشت: یکی از اساسی ترین اقدامات در حوزه شورای فرهنگ عمومی ایجاد کارگروه های تخصصی بر اساس نیاز منطقه است.

\n\n

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه مشکلات و آسیب های فرهنگی متعددی در جامعه وجود دارد افزود: باید شورا به دنبال راه حل های اساسی برای رفع معضلات و ارائه راهکارها باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر