جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۲۷۶
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری شهر گناوه، نقطه قوت و فرصتی در راستای تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی پست استان بوشهر، جهانشیر بارگاهی در بازدید سرزده از  اداره پست گناوه افزود: با  توجه به اینکه شهر گردشگری گناوه، پذیرای گردشگران در طول سال از سراسر کشور است، سرویس خرید و فروش الکترونیک و تجارت الکترونیکی در این شهر بسیار فعال، پویا و مشهود است.

وی اظهارکرد: با توجه به فرصت ایجادشده، اهمیت و توجه به سرویس " سی او دی " ( COD ) را دو چندان کرده است که تحول در این حوزه منجر به تحول در ترافیک مرسولات پستی خواهد شد.

بارگاهی،  بر رعایت شیوه‌نامه‌های کیفی در پست تاکید کرد و خواستار خدمات با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان شد.

وی  گفت: به منظور حمایت از بازار  کسب و کار و تعالی شرکت پست ، ارائه خدمات کیفی ، ضروری است که  این مهم در سایه همدلی ، کار تیمی و با بهره گیری از تفکر سیستمی امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل پست استان بوشهر  از بخش های مختلف پست گناوه بازدید و با کارکنان در خصوص مسائل مختلف پستی و مشکلات آنها گفت و گو و راهکارهای لازم برای حل آنها ارایه شد.

وی همچنین با تنی چند از فعالان اقتصادی و نمایندگان دفاتر پیشخوان شهرستان گناوه در باره نحوه ارسال مرسولات خرید اینترنتی و قوانین و مقررات مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر