جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۳۶۳
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۷

فکرشهر: رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: با هرگونه بی‌نظمی، ناامنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود، برخورد می‌شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی دادگستری استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از علی جمادی دربازدید از دادگستری شهرستان جم و عسلویه افزود: در راستای عمل به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از تولید کنندگان حمایت قضایی می‌شود.

وی ادامه داد: باید با حمایت قضایی، برقراری امنیت پایدار و رفع موانع و مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی در زمینه تحقق هر چه بهتر منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس قوه قضاییه،گام برداشته شود.

رئیس کل دادگستری بوشهر اظهار کرد: دستگاه قضایی این استان روند مقابله با مفاسد، برخورد جدی و بدون اغماض با مخلان و مفسدان و رسیدگی سریع، قاطع و بدون اغماض با این پرونده‌ها را در اولویت امور کاری خود قرار داده است.

وی سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده های قضایی با حفظ کیفیت و دقت در کار را از اولویت مهم دستگاه قضایی در استان بوشهر عنوان کرد که باید در راستای خدمت رسانی و احقاق حقوق مردم اهتمام ویژه داشته و در این راستا تمام تلاش خود را بکار گیرند.

جمادی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی شهرستان عسلویه و وجود شرکت ها و تاسیسات عظیم نفت و گاز که استان بوشهر را به قطب انرژی در کشور تبدیل کرده است گفت: با حمایت قضایی به جهت برقراری امنیت پایدار، رفع موانع مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی، اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی در زمینه تحقق هر چه بهتر شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گام برمی داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر