چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲

فکرشهر: سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: بخش بهداشت و درمان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار شهرستان کارنامه موفقی داشته است.    

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، صادق بوستانی افزود: در سال های اخیر وضعیت بهداشت و درمان از لحاظ فیزیکی و تجهیزاتی تغییرات بسیار خوبی داشته است ولی با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت در شهرستان کمبودهایی به خصوص در مناطق کم برخوردار شهرستان وجود دارد. 

وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در کاروان خدمت فرمانداری بخش بوشکان بسیار قدرتمند و قوی ظاهر شد و با استقرار تجهیزات و نیروی انسانی خدمات بسیار خوبی در بخش درمانی تخصصی، عمومی، دندانپزشکی، مشاورین تغذیه، روان و همچنین دارویی به مردم مناطق بخش بوشکان ارائه کرد که رضایت مندی مردم این بخش را به دنبال داشته است.

بوستانی ادامه داد: در هفته جاری نیز کاروان خدمت فرمانداری در بخش ارم را در پیش داریم که امیدواریم شبکه بهداشت و درمان مانند گذشته خدمات مطلوبی در حوزه بهداشتی و درمانی به مردم این مناطق ارائه کند.

سرپرست فرمانداری دشتستان اظهار کرد: در سال گذشته علاوه بر ارائه خدمات به روستاها و بخش های محروم شهرستان، طرح ارائه ویزیت رایگان به 10 منطقه و محلات کم برخوردار شهر برازجان اجرا شد و اطمینان دارم با داشتن روحیه جهادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این طرح ها در مناطق کم برخوردار و دور از دسترس نهادینه شده و استمرار دارد.

صادق بوستانی خاطر نشان کرد: ما مدیون تلاش ها و ایثار مدافعان سلامت در بخش بهداشت و درمان هستیم و نقش حوزه بهداشت در کنترل کرونا در تاریخ این سرزمین بی بدیل و ماندگار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر