جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: مدیر سابق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سابق استان بوشهر گفت: در اجرای دستور رئیس‌جمهور ۱۷۴ میلیارد و 500 میلیون تومان کالاهای رسوبی این انبارها در این استان به فروش رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدقاسم صادقی ظهر دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: این میزان فروش از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان ماه سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در اجرای دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر تعیین تکلیف فوری موجودی انبارهای سازمان اموال تملیکی به ارزش ۱۷۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان کالاهای رسوبی این انبارها در این استان به فروش رسید.

مدیر سابق سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سابق استان بوشهر گفت: پس از حضور رئیس‌جمهور ۹۴ میلیارد فروش داشتیم که دستور رئیس‌جمهور را اجرایی نمودیم.

وی بیان کرد: در خصوص انهدام کالاهای رسوبی ۲۱۱ تن با حضور دستگاه‌های ذیصلاح و بهداشت و هزار و ۱۲۱ تن بی‌سابقه‌ترین انهدام کالای فاسد شده در کشور را داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تکریم و معارفه مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با حضور سید عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور و مدیران ستادی برگزار شد.

در این آئین از زحمات محمدقاسم صادقی مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سابق استان بوشهر تقدیر و رحیم بهادری به‌عنوان مدیر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر