چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۳۴۷۸
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: عملیات اجرایی مهمانسرای ورزشکاران و زمین چمن مصنوعی شماره ۲ عسلویه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اعلام کرد: مهمانسرای ورزشکاران عسلویه در ۲ طبقه با زیربنای یکهزار و ۱۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۵۰ نفر طراحی شده است و با احداث و تجهیز آن تمام شهرستان‌های این استان دارای خوابگاه ورزشکاران می‌شوند.

احمد بهروزیان فرد درباره زمین بزرگ چمن مصنوعی شماره ۲ عسلویه گفت: این زمین بزرگ چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی این شهر به متراژ ۱۰ هزار متر مربع  احداث می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری عسلویه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ساخت و احداث زمین بزرگ چمن مصنوعی شماره ۲ عسلویه را بر عهده گرفته اند.

بهروزیان فرد همچنین بر لزوم احداث و تجهیز خوابگاه‌های ورزشکاران برای توسعه ورزش قهرمانی در استان بوشهر تاکید کرد.

وی همچنین در آیین بازدید استاندار بوشهر از زمین بزرگ چمن مصنوعی روستای زبار شهرستان عسلویه گفت: این زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع است که احداث چمن آن جز تعهدات اداره کل ورزش و وجوانان استان بوشهر بوده که به تعهدات عمل شده است.

بهروزیان فرد افزود: در صورت بهسازی فضای اطراف زمین بزرگ چمن مصنوعی روستای زبار که در تعهد شورای اسلامی این روستا است، آماده بهره برداری خواهد شد.

استاندار بوشهر بعد از بازدید از این زمین چمن مصنوعی برای تکمیل پیاده‌ رو بتنی اطراف این زمین از سوی شورای روستا زبار قول همکاری داد و اظهار امیدواری کرد این پروژه بزودی تکمیل و برای استفاده عموم مردم به بهره برداری برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر