شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۵۰۰
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸

فکرشهر: جشنواره فرهنگی هنری به مناسبت دهمین سالکوچ استاد "رمضان امیری" هنرمند فقید بوشهری روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه اظهار کرد: این جشنواره از ۲۸  تا ۳۰ اردیبهشت ماه در رشته‌های فعال فرهنگسرای امیری برگزار می‌شود.

محمدحسین زندویان افزود: در روز گذشته نیز شاهنامه خوانان و حافظ خوانان گروه دستان فرهنگسرا در پلاتوی استاد رمضان امیری واقع در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفتند.

وی یادآور شد: ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه جشنواره تئاتر "پروک" با همکاری گروه هنری کلاغ ها برگزار خواهد شد.

زندویان گفت: در این جشنواره که اولین جشنواره درون آموزشگاهی استان بوشهر است هشت گروه نمایشی از کارگاه بازیگری کلاغ‌ها و فرهنگسرای امیری در پلاتوی استاد رمضان امیری واقع در مجموعه تئاتر شهر مجتمع فرهنگی به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز نمایشگاهی از آثار هنرجویان هنرهای تجسمی فرهنگسرا شامل خوشنویسی، نقاشی، نقطه کوبی، مکرومه بافی و گلدوزی در گالری موزه مجتمع فرهنگی برگزار می‌شود.

زندویان گفت: اجرای هنرجویان موسیقی، ایستگاه‌های نقاشی، قصه گویی و فروش تعدادی آثار به نفع خیریه از برنامه‌های جانبی نمایشگاه هنرهای تجسمی است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ اردیبهشت ماه اختتامیه جشنواره در سالن مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر تجلیل از استادان و برگزیدگان جشنواره مراسم رونمایی از لوگوی محفل هنری «خانه دوست» به مناسبت دهمین سالکوچ استاد رمضان امیری از ویژه  برنامه‌های اختتامیه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر