پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۵۱۶
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.

دکتر ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبختانه امروز فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان بوشهر به ثبت نشده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۶۴ از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ هزار و ۴۸۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 28 ارديبهشت 1401

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته ۲۸۸ نفر به کرونا مبتلا شدند و هشت نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز( ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۶ نفر از آنان بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۴۴ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۲۶ هزار و ۷۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۷۵۲ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۸۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و  نارنجی قرار ندارد و ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر