شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۵۱۹
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس گفت: امسال آزمون کارشناسی ارشد در استان بوشهر در ۱۲ رشته اصلی و ۱۶۱ گرایش برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمود افشاری چهارشنبه در پایان نخستین روز این آزمون افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان بوشهر امسال در حوزه‌های سه شهرستان جم، دشتستان و بوشهر و در قالب ۳۰ بازه زمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون در هر سه روز تنها در نوبت صبح برگزار می‌شود و در شهرستان بوشهر پنج هزار و ۳۱۹ نفر، در جم یکهزار و ۷۱۷ نفر و و در دشتستان یکهزار و ۴۶۷ نفر بر سر جلسه آزمون حاضر می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: این آزمون در شهرستان بوشهر علاوه بر پنج دانشکده علوم و نانو، ادبیات و علوم انسانی، گاز و پتروشیمی، مدیریت سیستم‌های هوشمند و معماری و شهرسازی، در دانشگاه آزاد اسلامی عالیشهر نیز برگزار می‌شود.

افشاری گفت: ۲۳ داوطلب معلول نیز در بوشهر امتحان می‌دهند که شرایط لازم برای حضور آنها فراهم شده است.

وی افزود: محل حوزه‌های امتحانی قبل و بلافاصله پس از آزمون ضد عفونی می‌شوند، صندلی‌های در فاصله یک و نیم متری یکدیگر قرار دارند و همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد: داوطلبان پیش از ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در محل آزمون حاضر باشند زیرا در این ساعت در حوزه بسته می‌شود.

افشاری افزود: همراه آوردن هرگونه وسیله هوشمند ازقبیل تلفن همراه، ماشین حساب و ساعت هوشمند تخلف است.

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال در ۱۸۱ حوزه امتحانی و میان ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر