جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۱۰
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: زیر ساخت‌های مناسب آموزشی در دانشگاه‌ها برای رشته ارتباطات فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، افشار دارابی عصر پنج شنبه در اولین همایش مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات جزیره خارگ که به همت شورای شهر و شهرداری خارگ برگزار شد، اظهار داشت: جزیره خارگ در ایران اسلامی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این جزیره به عنوان مرکز ثقل انرژی و اقتصاد کشور دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: دولت مردمی با آینده نگری و آینده پژوهی در حال بروز رسانی اقتصاد است و دولت توجه ویژه به معیشت اقشار مختلف دارد که به صورت مستمر بر روی نیازمندی‌های جامعه نظارت دارد.

وی تصریح کرد: امروز جهاد تبیین یکی حوزه‌های مهم در امر روابط عمومی‌ها بشمار می‌رود، از جمله وظایف خطیر و حساس روابط عمومی‌ها انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، نیازهای مخاطبان است که در جهت اخبار دقیق و درست تکامل می‌یابد.

دارابی گفت: زیر ساخت‌های مناسب آموزشی در دانشگاه‌ها برای رشته ارتباطات فراهم شود، آگاهی و اطلاعات منبع و خمیرمایه تصمیم گیری برای مدیران هستند.

وی تصریح کرد: امروزه نقش ارتباطات و روابط عمومی در استراتژی سازمان، نقشی مؤثر قلمداد می‌شود و جایگاه روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی بر مبنای حرکت‌های علمی و حرفه‌ای از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات قلمداد می‌شود.

مشاور وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی با تبیین جایگاه علمی و عملیاتی خویش می‌توانند گام‌های مؤثری در توسعه پایدار ایران اسلامی بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر