جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۱۶
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: شهردار خارگ گفت: روابط عمومی ها نقش موثری در اعتماد سازی و مشارکت عمومی و تشویق و ترغیب افراد به همراهی و همکاری مؤثر و مداوم در اجرای استراتژی‌های اصلی سازمان دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، شعیب بحرینی عصر پنج شنبه در اولین همایش مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

شهردار خارگ افزود: این جزیره به دلیل شرایط خاص، ارتباط بسیار خوبی بین صنعت و حوزه پیرامون آن صورت گرفته است و باید از ظرفیت رسانه‌ها برای شناخت خدمات این جزیره به ایران اسلامی استفاده شود.

وی افزود: این جزیره در زمینه‌هایی مانند اتحاد اهل سنت و تشیع، میزبانی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مقاومت و ایستادگی جانانه در ۸ سال دفاع مقدس و بستن شیرهای نفت در رژیم ستمشاهی الگویی بی نظیر بوده و امروز این جزیره به عنوان مرکز ثقل و خط مقدم جبهه اقتصادی کشور بشمار می‌رود.

شهردار خارگ تصریح کرد: روابط عمومی در سازمان‌ها می‌تواند از یک طرف زمینه جذب منابع بهتر و کارآمدتر از محیط را فراهم آورد و از طرف دیگر به برقراری ارتباط با افراد و بخش‌های داخلی هر نهاد و یا سازمانی زمینه ساز مشارکت کارکنان، افزایش تعهد به برنامه‌ها، ایجاد انسجام و تشویق و ترغیب افراد به همراهی و همکاری مؤثر و مداوم در اجرای استراتژی‌های اصلی سازمان شود.

بحرینی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با حضور مدیران علمی ارزش گرا و فرآیند محور، در حوزه روابط عمومی بتوان افکار عمومی را جلب و مشارکت عمومی و اعتمادسازی در افکار عمومی به وجود آورد، از همین رو شهرداری و شورای شهر خارگ اولین همایش مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات جزیره خارگ را با دعوت از مقام عالی وزارت کشور در حوزه روابط عمومی و شرایط جهت هم افزایی و همگرایی در این حوزه مهم فراهم کرد.

خارگ نیازمند روابط عمومی‌های قوی

رئیس شورای شهر خارگ در این همایش اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی خود برای نمود ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها نیازمند روابط عمومی‌های قوی است.

یوسف وطن دوست افزود: رشد و شکوفایی ایده‌های خلاق در روابط عمومی علاوه بر سایر فاکتورها، مستلزم داشتن ویژگی‌ها و خصوصیات خاص رفتاری از سوی مدیران است.

وی گفت: اگر زمینه‌های لازم برای ابراز خلاقیت محیا نباشد از خلاقیت و نوآوری خبری نخواهد بود.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است و این نقش به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

لزوم معرفی ظرفیت‌های جزیره خارگ توسط روابط عمومی‌ها

عضو شورای شهر خارگ در این نشست گفت: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این جزیره توسط روابط عمومی‌ها شناسایی و معرفی شود.

هدی موری بازفتی افزود: ارائه خدمات هوشمندانه و تلاش‌های تمامی دست اندر کاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افکار عمومی می‌کوشند و در این راستا قدم خیرخواهانه بر می‌دارند بسیار جای تقدیر دارد.

عضو شورای شهر خارگ تصریح کرد: از جمله وظایف خطیر و حساس روابط عمومی‌ها انعکاس به موقع مسائل، مشکلات، نیازهای مخاطبان و مدیران است که در جهت اخبار دقیق و درست تکامل می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر