شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: زیرساخت‌های ورزشی در گناوه بسیار ضعیف و در حد انتظار نیست و نیازمند توجه و توسعه ویژه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی صفری صبح شنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: توجه به موضوع ورزش در جامعه از اولویت‌ها و در رأس امور است و برای رسیدن به سلامت روحی و جسمی اقشار مختلف باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: زیرساخت‌های ورزشی در گناوه بسیار ضعیف و در حد انتظار نیست و نیازمند توجه و توسعه ویژه است.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و ظرفیت‌های فراوان در رشته‌های مختلف در سطح ملی و کشوری است که در میادین مختلف می‌درخشند و افتخار کسب می‌کنند که باید با برنامه ریزی و کمک به تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهرستان به تداوم این موفقیت‌ها کمک کرد.

وی تصریح کرد: به رغم کمبودها و محرومیت‌هایی که گریبانگیر این شهرستان در زیرساخت و امکانات ورزشی است اما ورزشکاران این شهرستان خوشبختانه در عرصه‌های جهانی، بین المللی و کشوری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: وضعیت و تجهیزات سالن‌های ورزشی، چمن‌های مصنوعی، زمین چمن ورزشگاه، امکانات ورزشی، ساختمان اداری دارای نواقص و مشکلات زیادی دارند که باید از سوی استان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار گناوه یادآور شد: از اداره کل ورزش و جوانان استان درخواست می‌شود که تقویت زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان گناوه با جدیت بیشتری دنبال شود و با توجه به استعدادهای این شهرستان امکانات بیشتری فراهم شود.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های مانند دریا برای توسعه ورزش و رشته‌های ورزشی متناسب با این ظرفیت‌ها نیز در شهرستان استفاده بهینه شود و امکانات ورزش‌های متناسب با این ورزش‌ها را در شهرستان فراهم کرد.

صفری گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان آماده همکاری در زمینه رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌های ورزشی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر