جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: بخشدار ریگ شهرستان گناوه گفت: از آنجایی که در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، اقناع افکار عمومی حائز اهمیت است، رسانه‌ها در این زمینه ایفای نقش و روشنگری کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ضرغام محمدی روز شنبه در جلسه  کارگروه تنظیم بازار این بخش با اشاره به بزرگی و سختی کار اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها توسط دولت انقلابی سیزدهم اظهار کرد: با اجرای طرح اصلاح سیاست های ارزی، یارانه‌ها عادلانه و  به سمت مصرف کننده واقعی توزیع و هدایت خواهد شد.
وی اظهارداشت: با اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها، بی‌شک از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود که حرکتی بسیار ارزشمند است.

محمدی گفت:  اجرای این طرح موجب اصلاح ساختار اقتصادی کشور از جمله ارتقای امنیت غذایی، پایان قاچاق کالا، توزیع عادلانه ثروت، رونق تولید، کاهش بیکاری واشتغال‌زایی خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش قیمت جهانی گندم و دانه های روغنی و نهاده های دامی و وجود یارانه پنهان در این حوزه اشتیاق برای خروج این نوع کالاها از کشور توسط دلالان وجود داشت که با اجرای این طرح به جای پر شدن جیب واسطه گران، یارانه ها در اختیار خود مردم قرار می‌گیرد.

بخشدار ریگ با تاکید بر اینکه قدرت خرید سه دهک کم‌درآمد با اصلاح یارانه‌ها افزایش خواهد یافت، گفت:، امیدواریم در بخش ریگ بتوانیم این طرح را به نحو شایسته انجام دهیم.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در آینده، اصلاح شیوه پرداخت یارانه آرد در نانوایی‌ها و کالابرگ الکترونیک اجرایی خواهد شد، قرار نیست یارانه‌ای در این زمینه حذف شود بلکه شیوه پرداخت اصلاح و تغییر می‌کند و مردم به  دولتمردان خود اعتماد کنند.
بخشدار ریگ بیان کرد: در آینده نزدیک اثرات مثبت طرح اصلاح شیوه پرداخت یارانه‌ها را مشاهده خواهیم کرد که در اجرای آن آرامش روانی جامعه بسیار حائز اهمیت است و مردم باید به مسئولان، اعتماد داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر