سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۷۳۹
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۲۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر از وبدا، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.
دکتر ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبخاته امروز فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است.
وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۵ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای  یک مورد به کرونا قطعی بوده است.
دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۶۴ از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ هزار و ۴۹۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران: مبتلایان روزانه به کمتر از ۲۰۰ نفر رسید/ ۹ تن دیگر جان باختند

به گزارش فکرشهر، از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۸ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۷۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۶۹۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۶۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر