شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مشکلات آب‌آشامیدنی و اشتغال شهرستان عسلویه رفع شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در زمینه وقایع کشور یمن سازمان‌های بین الملی به خواب رفته و ساکت هستند و عربستان خبیث مانند رژیم صهیونیستی کودک‌کش در یمن جنایت می‌کند.\n\nوی به نشست خود با اعضای شورهای اسلامی و شهرداران و دهیاران عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: برخی مشکلات از جمله آب آشامیدنی و اشتغال و آلودگی هوا مطرح شد و نیاز است که این موضوعات به صورت جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۴
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مشکلات آب‌آشامیدنی و اشتغال شهرستان عسلویه رفع شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: در زمینه وقایع کشور یمن سازمان‌های بین الملی به خواب رفته و ساکت هستند و عربستان خبیث مانند رژیم صهیونیستی کودک‌کش در یمن جنایت می‌کند.

\n\n

وی به نشست خود با اعضای شورهای اسلامی و شهرداران و دهیاران عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: برخی مشکلات از جمله آب آشامیدنی و اشتغال و آلودگی هوا مطرح شد و نیاز است که این موضوعات به صورت جدی پیگیری شود.

\n\n

امام جمعه عسلویه خواستار پیگیری موضوع شهر شدن بیدخون و چاه مبارک شهرستان عسلویه توسط مسئولان شد و اضافه کرد: مشکل آب این منطقه نیز باید به صورت ریشه‌ای حل شود و مسئولان به وعده‌های خود به مردم به خوبی عمل کنند.

\n\n

وی به برخی مشکلات و سختی‌های معلمان در شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: متاسفانه با ناهماهنگی‌های صورت گرفته در شهرستان، جلسه قرآن و تجلیل از معلمان که برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد و این موضوع جای تاسف دارد.

\n\n

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اگر مسئولان نمی‌توانند به خوبی برنامه‌ریزی کنند باید مشورت کنند، ادامه داد: مدت کوتاه خدمت تمام می‌شود و باید تلاش شود که بهترین خدمات ارائه شود.

\n\n

وی با بیان اینکه ایران از حزب‌گرایی و گروه‌گرایی عذاب می‌کشد، اضافه کرد: وقتی حرفی می‌زنیم یا نصیحتی می‌کنیم، فقط می‌خواهیم مشکلات مردم را بیان کنیم و هدف دیگری نداریم.

\n\n

بعضی‌ها دنبال تضعیف سپاه در داخل و خارج هستند

\n\n

نماینده ولی فقیه در سپاه عسلویه نیز در جمع نمازگزاران به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: سپاه مولود انقلاب است و برکات بسیار زیادی را در طول دوران نظام اسلامی داشته است.

\n\n

حجت‌الاسلام رضوی اضافه کرد: بعضی‌ها دنبال تضعیف سپاه در داخل و خارج هستند؛ چون سپاه تنها نیرویی است که در دل دشمنان اسلام و نظام رعب و‌ وحشت انداخته و گوش به فرمان امام خامنه‌ای آماده جانفشانی و دفاع از ارزش‌ها است.

\n\n

نمازگزاران عسلویه پس از نماز جمعه راهپیمایی کردند و با شعارهای کوبنده جنایت آل سعود در کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر