سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آقای بوستانی را از مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان آوردم/ سپاه موافق آمدن آقای بنافی به وزارت کشور نبود و آنها نیز برایش برنامه داشتند و می خواستند حکم سرداری وی را حل کنند، اما خب آنها را راضی کردم که ما نیز به او احتیاج داریم/ هشدار به شورای شهر برازجان/ ما دو «احمد» در دشتستان داشتیم و من قول می‌دهم این احمد راه آن احمد را ادامه خواهد داد/ مردم استان بوشهر، اگر مستضعف هستند اما آگاهی و بصیرت دارند/ دور جدیدی از خدمت رسانی به مردم شهرستان دشتستان در حال شروع شدن است/ امروز، روز میمون و مبارکی است برای دشتستان و نمی‌توانم خوشحالی خود را پنهان کنم/ فرمانداری را تبدیل به مردم داری کردیم/ کمتر پیش می‌آید فرمانداری با معاون رییس‌جمهور جلسه تشکیل دهد، اما من این جسارت را داشتم/ استاندار بوشهر این روزها میان استانداران کشور می‌درخشد/ من انقلابی هستم و نامزد هیچ حزب، گروه و با افرادی نیستم/ همه جریان های سیاسی بیایند؛ البته بیشتر جریان های انقلابی/ هشدار و تذکر فرماندار جدید دشتستان به مدیران شهرستان/ «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» را از ذهن خارج خواهیم کرد و نظام جدیدی از مشورت را ایجاد خواهیم کرد/ در چند وقت اخیر، تعدادی انقلابی نما، با تخریب، شایعه پراکنی و...، ضربات شدید و مهلکی به انقلاب و افراد مخلص وارد کردند/ برای رفع مشکلات مردم در کنار فرماندار جدید هستیم/ فرماندار جدید، عهدنامه مالک اشتر را همیشه بر روی میز کار خود داشته باشند/ ما باید تا نفس داریم و جان در بدن داریم تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم
کد خبر: ۱۱۳۷۴۵
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۶

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: در نشستی که شامگاه شنبه ـ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ـ با حضور مسوولین استان بوشهر و شهرستان دشتستان در برازجان برگزار شد، از خدمات «صادق بوستانی» که از دی ماه سال گذشته سرپرستی این فرمانداری را بر عهده داشت تقدیر شد و «احمد بنافی» به عنوان فرماندار جدید شهرستان بزرگ دشتستان معرفی شد.

ما باید تا نفس داریم و جان در بدن داریم تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم
به گزارش «فکرشهر»، استاندار بوشهر در این مراسم گفت: ما باید تا نفس داریم و جان در بدن داریم تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم.

احمد محمدی زاده بیان داشت: فتح خرمشهر از نظر نظامی بسیار مهم است، چون دو طرف خرمشهر رودخانه و از یک طرف هم به عراق منتهی می‌شد و تنها یک طرف برای حمله وجود داشت. معلوم بود هدف ایران آزادسازی خرمشهر است و این حمله، حمله ای غافلگیرانه نبود و تمام جبهه حق علیه باطل حاضر شد و جنگی سخت در گرفت و آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی شد برای تاریخ این سرزمین که تا قرن ها فرزندان ما و شما از آن یاد خواهد کرد.
استاندار بوشهر درباره آزادسازی یارانه ها نیز گفت: در خصوص آزادسازی و هدفمند سازی یارانه باید بگویم که با توجه به اتفاقاتی که در دنیا رخ داد، قیمت و تامین این کالاها گران و سخت شد. دولت برای واردات چهار کالای هدفمند شده سال گذشته مجبور شد ۱۶ میلیارد دلار از منابع مردم به اینها اختصاص دهد و اگر این روند ادامه داشت، امسال باید ۳۰ میلیارد دلار از منابع مردم را اختصاص می‌داد.

وی ادامه داد: از آنجا که این هزینه ها پرداخت می‌شد، اما ای کاش سر سفره مردم هم می‌آمد، اما خب بنا به دلایلی از جمله قاچاق و حتی سیستم حمل و نقل دریایی به مردم نمی‌رسید که باید از رییس‌جمهور انقلابی، آقای رییسی، که آبروی خود را برای مردم گذاشته است، تشکر کرد و در استان بوشهر، برای تحقق این حادثه مهم در راستای هدفمند کردن یارانه ها تلاش بسیاری شد که باید از همه تشکر کنم.

آقای بوستانی را از مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان آوردم/ سپاه موافق آمدن آقای بنافی به وزارت کشور نبود و آنها نیز برایش برنامه داشتند و می خواستند حکم سرداری وی را حل کنند، اما خب آنها را راضی کردم که ما نیز به او احتیاج داریم
استاندار بوشهر درباره سرپرست فرمانداری دشتستان توضیح داد: آقای بوستانی را از زمانی که در تهران بودیم می‌شناسم و موقع آمدن از تهران ایشان را از مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان آوردم. پس از آمدن به استان، وی گفت که من را در بوشهر نگه دارید اما من در مخیله ام معاون سیاسی فرمانداری دشتستان بود که بعد از مدتی ایشان را فرماندار کنم اما خب تحولاتی پیش آمد و مطالباتی در شهرستان پیش آمد که من مجبور شدم زودتر تصمیم بگیرم و تغییرات را اعمال کنم و من او را سرپرست فرمانداری کردم.

محمدی زاده ادامه داد: پس از گذاشتن سرپرست، اقدام کردم برای تعیین فرماندار و از خانواده ایثارگران فردی را انتخاب کردم ولی دستگاه مربوطه قبول نکرد. آقای بنافی را نیز قبل از آمدن به بوشهر می‌شناسم و پس از آمدن گفتم که باید مسوولیت مهمی در ستادی استانداری قبول کنی و پس از آن که نشد، آن گزینه به فرمانداری دشتستان بیاید، ایشان را به عنوان فرماندار معرفی کردم.
وی افزود: سپاه در ابتدا موافق آمدن ایشان به وزارت کشور نبود و آنها نیز برایش برنامه داشتند و می خواستند حکم سرداری وی را حل کنند، اما خب آنها را راضی کردم که ما نیز به او احتیاج داریم.
استاندار بوشهر بیان داشت: از آنجا که می خواستم فرماندار با حکم قطعی بیاید و سرپرست نباشد، این روند حدود ۵۰ روز طول کشید تا انتقال انجام شود و شهرستان حدود پنج ماه با سرپرست اداره شود.
محمدی زاده گفت: درست است که گزینه اول فرماندار نشد و روند انتقال آقای بنافی هم طول کشید، اما خب از روند کاری آقای بوستانی هم رضایت کامل داشتم و خیالم راحت بود که شهرستان در حال اداره شدن است.

هشدار به شورای شهر برازجان/ ما دو «احمد» در دشتستان داشتیم و من قول می‌دهم این احمد راه آن احمد را ادامه خواهد داد
به گزارش «فکرشهر»، وی افزود: تاکید دارم که شورای اسلامی شهر برازجان با شهردار هماهنگی کامل داشته باشند و برایم دردناک است فیلمی از شورا بیرون بیاید که نشانه اختلاف است و باید از فرصتی که به ما داده شده برای کمک به مردم استفاده کنیم.
استاندار در پایان خطاب به حضار عنوان داشت: آقای بوستانی، امروز از شما خداحافظی می‌کند و من ایشان را به استانداری برده و بیشترین استفاده را از او خواهم کرد.
وی اضافه کرد: ما دو «احمد» در دشتستان داشتیم، یکی شهید «احمد اسدی» و اینک «احمد بنافی» و من قول می‌دهم این احمد راه آن احمد را ادامه خواهد داد.

مردم استان بوشهر، اگر مستضعف هستند اما آگاهی و بصیرت دارند/ دور جدیدی از خدمت رسانی به مردم شهرستان دشتستان در حال شروع شدن است
معاون سیاسی، اجتماعی و انتظامی استانداری بوشهر نیز گفت: دور جدیدی از خدمت رسانی به مردم شهرستان دشتستان در حال شروع شدن است و ان شااله خدمات زیادی به مردم انجام خواهد شد.
محمدتقی ایرانی افزود: در این دوره حساس جراحی اقتصادی در کشور شاهد هستیم که دست مافیا را قطع کرده و سفره مردم را رنگین کند و صداقت رییس‌جمهور در ریختن یارانه قبل از موعد مشخص شد.
وی بیان داشت: مردم استان بوشهر علی رغم تحرکات منافقین، استکبار جهانی، صهیونیسم و... در کنار نظام بودند و اگر مستضعف هستند اما آگاهی و بصیرت دارند.

ایرانی گفت: خدمات کوتاه مدت آقای بوستانی را همه دیدند و آمدند چند صباحی خدمت کردند و شاهد آنها بودیم که باید از ایشان تشکر کرد؛ آقای بنافی که آمده اند من چند دقیقه‌ای در کنار ایشان نشستم و به آقای استاندار گفتم که جوانی انقلابی است و فرد باهوشی است و فرماندار باید لحظه ای تصمیم بگیرد که ایشان این نکته مهم را دارند.
وی افزود: آقای بنافی با انگیزه است و عاشق خدمت و اینک که این فرصت در اختیار ایشان قرار گرفته، حتما شاهد خدمات خوبی در دشتستان خواهیم بود.
معاون سیاسی، اجتماعی و انتظامی استانداری بوشهر ادامه داد: علی رغم این که دشتستان، سرپرست فرمانداری داشت، اما آقای استاندار بیشترین حضور را در این شهرستان داشته اند. شهرستان دشتستان، از استان البرز وسیع تر است و این نشان از بزرگی مسوولیت در این شهرستان است و برای آقای بنافی در خدمت در دشتستان، آرزوی موفقیت و توفیق دارم.

امروز، روز میمون و مبارکی است برای دشتستان و نمی‌توانم خوشحالی خود را پنهان کنم
به گزارش «فکرشهر»، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز، روز میمون و مبارکی است برای دشتستان و نمی‌توانم خوشحالی خود را پنهان کنم چرا که امروز، شهرستان ما سامان داده شد.
ابراهیم رضایی بیان داشت: دشتستان خودش یک استان کوچک است و بزرگی آن به واسطه زنان و مردان آن، شهدای آن، متخصصین و تحصیل کردگان و... است و باید به این ها سرمایه های آن را نیز اضافه کنم.
وی بیان داشت: من به مردم وعده داده بودم که در انتصابات دخالت نمی‌کنم و جز یکی دو مورد هم این کار را نکردم و کسی را سفارش نکردم، چه پیش وزار و چه جاهای دیگر؛ من شاگرد ولی هستم و سربازی می‌کنم.

رضایی ادامه داد: در دشتستان هم همین بوده و حتی زمانی که مورد مشورت قرار گرفتم هم گفتم هر چه نیروهای انقلابی بگویند ما دفاع می‌کنیم و من اعتقاد جدی دارم که دشتستان را باید دشتستانی ها اداره کنند با محوریت نیروهای انقلابی.
وی گفت: آقای «بنافی» از نخبگان شهرستان هستند و با اتکا به توانایی های خود رشد کرده و هر جا بوده منشأ خیر و برکت بوده است و علی رغم پستی که داشتند و پیشنهادهایی که داشتند، به خاطر عرق به دشتستان به اینجا آمدند.
نماینده دشتستان در مجلس، با بیان این که «هر آنچه که من گفته یا موضع گرفته ام در راستای منافع مردم شهرستان بوده»، افزود: اولین و جدی ترین چالش دشتستان، وضعیت آب است که آقای بنافی باید تلاش مضاعفی کنند برای رفع مشکل آن و باید تلاش شود تا پروژه های آبی شهرستان سریعا به اتمام برسد. در بحث نوسازی آبرسانی باید کار انجام شود چون حدود ۴۰ درصد از آب شهرستان در راه رسیدن به مردم هدر می‌رود.

رضایی گفت: در بحث برق و خصوصا درمان باید کار انجام شود و من ضمن تشکر از کادر درمان باید به مردم بگویم که کادر درمان مقصر نیست و این حجم از بیمار با یک بیمارستان جوابگو نیست و باید بیمارستان ۱۷ شهریور افتتاح و بیمارستان گنجی گسترش یابد و با عبور از این پیمانکار ضعیف کار سریع تر پیش رود.
نماینده دشتستان با بیان این که «مسکن در دشتستان مشکل عمده مردم شهرستان است و مسکن مهر هنوز تمام نشده و به معضلی تبدیل شده است»، ادامه داد: رسیدگی ویژه به عشایر، اسناد زمین های مردم، بیکاری جوانان، راه ها و حمل و نقل، مشکلات مردم گیسکان و... از جمله مشکلات جدی مردم دشتستان است.
وی اظهارداشت: یک درخواست از استاندار دارم. اول این که به کسی که به عنوان فرماندار گذاشته اید اختیارات دهید و از او پاسخ بخواهید و درخواست دوم این است که توجه ویژه ای به دشتستان شود؛ این طور نباشد که دشتستان یک شهرستان است و فلان شهرستان هم یکی و بودجه به مساوات تقسیم نشود.

رضایی ادامه داد: این نظام، نظام مردمی است و آن جایی که مردم بیشتر هستند باید بودجه بیشتری بگیرد و این گونه نباشد که وزیری نصف روز به این شهرستان بیاید و وزیری دیگر به شهرستانی برود که از بخش دوم ما کوچک تر است.
وی اضافه کرد: نکته آخر هم این که از امروز همه ما برای آبادانی دشتستان در کنار هم خواهیم بود و با وحدت برای نوکری مردم در کنار هم خواهیم بود و هر مسوولی هم که به مردم خدمت کند، ما در کنار او خواهیم بود.

فرمانداری را تبدیل به مردم داری کردیم/ کمتر پیش می‌آید فرمانداری با معاون رییس‌جمهور جلسه تشکیل دهد، اما من این جسارت را داشتم
به گزارش «فکرشهر»، سرپرست فرمانداری دشتستان که مراسم تکریم خود اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس در راستای فرمایشات امام و رهبری بود که مکتب حاج قاسم را به وجود آورد و مکتب حاج قاسم یعنی اعتماد به جوانان و افتخار می‌کنم که زیر نظر استانداری از مکتب حاج قاسم خدمت می‌کنم.
صادق بوستانی با بیان این که «دولت در جنگ اقتصادی و سیاست ها و اصلاحات اقتصادی که در دستور کار دارد، ان شااله به پیروزی خواهد رسید، گفت: همه کارهایی که در این مدت کردم در راستای فرمایشات رهبری بوده و وظیفه ذاتی همه ماست که در هر محفلی که حضور پیدا کردیم، خدماتی که در این ۴۳ سال به مردم شده را به مردم بگوییم و اگر نگوییم، در جبهه تحریف قرار می‌گیرد.

وی افزود: حضور در میدان و در دل مردم بودن را در دستور کار داشتیم و برای حل مشکلات آنها تلاش شبانه روزی انجام دادیم؛ فرمانداری را تبدیل به مردم داری کردیم و در کنار مسوولین بودیم و تا لحظات آخر هم ادامه دادیم و ان شااله در ادامه هم همین مسیر پیش خواهد رفت.
صادق بوستانی گفت: کمتر پیش می‌آید فرمانداری با معاون رییس‌جمهور جلسه تشکیل دهد، اما من این جسارت را داشتم و این کار را برای پیشرفت شهرستان انجام دادم چرا که فقط حرف زدن و در کنار مردم بودن کار مردم را پیش نمی‌برد و باید تلاش شبانه روزی انجام شود تا مشکلات مردم حل شود.
سرپرست سابق فرمانداری دشتستان با بیان این که «باید برای رفع مشکلات تلاش کرد»، افزود: مطمئنم با حضور جناب دکتر بنافی، این اتفاق خواهد افتاد و از همه می‌خواهم در کنار دوست عزیزم جناب بنافی باشند و ایشان را همراهی کنم؛ همه باید تابع دستورات مقام معظم رهبری و نگاه ریاست محترم جمهوری باشیم و به محرومان و مستضعفین نگاه ویژه داشته و کمک کنیم و این نکته را باید در خود تقویت کرده و در همین راستا قدم برداریم.

استاندار بوشهر این روزها میان استانداران کشور می‌درخشد/ من انقلابی هستم و نامزد هیچ حزب، گروه و با افرادی نیستم/ همه جریان های سیاسی بیایند؛ البته بیشتر جریان های انقلابی
فرماندار جدید شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: صداقت و راستی از سرمایه های انسان است و خدا را برای فرصت خدمت رسانی به مردم شهرستان دشتستان شکر می کنم.
احمد بنافی با بیان این که «استاندار بوشهر این روزها میان استانداران کشور می‌درخشد و این را دیده ام»، اظهارداشت: دشتستان، بزرگ است؛ شاید گفته شود به خاطر وسعت، شاید جمعیت، اما دشتستان، بزرگ است، چون قدمت آن پنج هزار ساله است و از زمان عیلامیان وجود داشته است. مردمانی با بصیرت و مناعت طبع و در طول دوران و تاریخ تمدنی خود، مردمی بزرگ را ساخته است.

به گزارش «فکرشهر»، وی گفت: استقامت مردم دشتستان در دوره جنگ با استعمار انگلیس هیچگاه از یادها نخواهد رفت و فتوای مجاهد برازجانی و ایستادگی شهید غضنفرالسلطنه برازجانی فراموش نشدنی است. دشتستان، شیوخ و شهدایی بزرگ در زمان قبل و بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی داشته است و بیشترین اعزامی جنگ را داشته است.
فرماندار دشتستان ادامه داد: امروز، دشتستان حقی بر گردن ما دارد و ما تکلیف داریم که آنها را بزرگ در نظر بگیریم و دشتستان، ویژه و خاص دیده شوند. امروز امانتی به دست ما داده شده و ما باید از آن درست استفاده کنیم و حق نداریم استفاده غیره کنیم.
بنافی بیان داشت: من انقلابی هستم و نامزد هیچ حزب، گروه و با افرادی نیستم و به هیچ وجه از این عهدی که با خدا بسته ام باز نخواهم گشت. هیچ قومی با تفرقه به جایی نرسیده است و اختلاف نباید وجود داشته باشد و در این برهه، احتیاج به وحدت داریم. همه جریان های سیاسی بیایند؛ البته بیشتر جریان های انقلابی و همه حول یک محور برای پیشرفت.

هشدار و تذکر فرماندار جدید دشتستان به مدیران شهرستان/ «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» را از ذهن خارج خواهیم کرد و نظام جدیدی از مشورت را ایجاد خواهیم کرد
وی گفت: جامعه ما این روزها به راستی، درستی و اعتماد نیاز دارد و نباید این سرمایه اجتماعی از بین برود. نباید به روحانیت حمله کرد و این کار اشتباه است و روحانیت قائمیه انقلاب است و نباید تضعیف شود و من اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد.
فرماندار دشتستان خطاب به مسوولین شهرستان چند نکته را نیز مطرح کرد و گفت: انقلابی و جهادی کار کنید و برای مردم و شخص را در نظر نگیرید. من از نیروهای جهادی و انقلابی دفاع می‌کنم و دفاع من تمام قد است.
وی ادامه داد: هر مدیری که تکلیف پذیر نباشد و در راستای خدمت به مردم نباشد و نتواند کار خود را انجام دهد و با مردم با خوبی رفتار نکند، از خدمت او مرخص خواهیم شد.

بنافی بیان داشت: در راه پیشرفت دشتستان، همدل و هماهنگ خواهیم شد و حضور بی تکلف در بین مردم خواهیم داشت و اگر نتوانیم کاری برای آنها بکنیم، لااقل نمک بر زخم آنها نباشیم.
وی گفت: همه امکانات را بسیج خواهیم کرد و «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» را از ذهن خارج خواهیم کرد و از همه مردم مشورت خواهیم گرفت و نظام جدیدی از مشورت را ایجاد خواهیم کرد. ظرفیت ها و نقاط قوت شهرستان را بررسی و پس از تبدیل به ایده به وزارت های بالادستی برای اجرا خواهیم داد.
فرماندار جدید شهرستان دشتستان، در پایان بیان داشت: از همه عزیزانی که به من اعتماد کردند، از وزیر کشور، استاندار، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استاندار، امام جمعه برازجان و همه جریان های انقلابی تشکر می‌کنم.

در چند وقت اخیر، تعدادی انقلابی نما، با تخریب، شایعه پراکنی و...، ضربات شدید و مهلکی به انقلاب و افراد مخلص وارد کردند 
به گزارش «فکرشهر»، امام جمعه برازجان گفت: یک مدیر یا کارگزار باید متقی باشد و اگر تقوا باشد، مدیریت از دروغ، تقلب، تجملات و... به دور خواهد بود. اگر تقوا باشد، مدیر خود را در پیشگاه خداوند می‌بیند و خود را خادم ملت می داند و خدمت را عبادت می‌داند نه تحفه ای برای ثروت اندوزی.
حجت الاسلام حسن مصلح اظهارداشت: دیگر مولفه کارگزار اسلامی، اقتدار اوست و این اقتدار نه با فخرفروشی بلکه با توکل به خدا به دست می‌آید. همچنین، مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید در تصمیمات قاطعیت داشته باشد و وقتی به تصمیمی رسید به خدا توکل کرده و کار را انجام می‌دهد.
وی با بیان این که «احترام به نظر و شأن مردم از دیگر شاخصه های مدیر نظام اسلامی است و باید در امور از مردم مشاوره بگیرد»، ادامه داد: کارگزار اسلامی نباید به گونه ای باشد که برای مردم سخت الوصول باشد و باید در دسترس مردم باشد و بتوانند با او ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: عدل و انصاف، از دیگر شاخصه های مدیر اسلامی است و همه مردم و کارمندان و مدیران را باید به عدالت ببیند و شایسته ها را بر مسند کار قرار دهد. همچمیم، توجه به محرومان و مستضعفان از دیگر شاخصه ها است و همیشه این قشر بوده که حامی نظام بوده اند.
امام جمعه برازجان گفت که تشویق و توبیخ بجا از دیگر مولفه های یک مدیر در نظام اسلامی است باید مدیران کارکن خود را تشویق و مدیران ضعیف و ناتوان را مورد تذکر و توبیخ قرار دهد.
وی با بیان این که «تلاش در جهت رفاه مردم دیگر مورد است و مدیر باید خود را وقف خدمت به مردم قرار دهد»، افزود: بهره گیری از خرد دیگران، دیگر شاخص است و مدیر نباید از انتقاد بترسد و باید از آن درس بگیرد و باید بر اساس قابلیت ها، پست ها را واگذار کند نه بر اساس مسائل فامیلی و دوستی.

حجت الاسلام مصلح گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر، تعدادی انقلابی نما، با تخریب، شایعه پراکنی و...، ضربات شدید و مهلکی به انقلاب و افراد مخلص وارد کردند که نشان از زیاده خواهی و بی تقوایی است؛ این پست دنیایی چقدر ارزش دارد که دست به این کارها زده شود.
وی افزود: عده ای بی پروا پرونده سازی را در دستور کار قرار داده اند و آیا نمی‌ترسند از زمانی که همه پلیدی ها آشکار می‌شود و انتظار می‌رود از استاندار محترم که حامی فرماندار جدید که جوانی انقلابی است، باشد تا بتواند بر مشکلات فائق آید.
مصلح اضافه کرد: همه مردم و عزیزان را توصیه می کنم به وحدت چون تنها با وحدت است که کارها پیش می رود و از آقای «بنافی»، فرماندار جدید می‌خواهم که کمبودها و مشکلات گذشته را حل کرده و کمبودها را جبران نماید.

برای رفع مشکلات مردم در کنار فرماندار جدید هستیم
فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: باید از فرصت هایی که در مسیر داریم استفاده کنیم؛ افرادی پیشرفت کرده اند که از فرصت های خود بیشترین استفاده را کرده اند.
سرهنگ غلامرضا بناری که به نمایندگی از شورای تامین شهرستان دشتستان در این جلسه سخن می گفت، افزود: جناب آقای دکتر بوستانی در زمان مسوولیت خود منشأ خیر و برکات زیادی برای دشتستان شدند و از هیچ تلاشی در آخرین لحظه های خدمت خود نیز فروگذار نکرد و با کاروان خدمت به بخش ارم و بوشکان خدمات زیادی ارائه دادند.

وی ادامه داد: باید با مردم با عطوفت و مهربانی برخورد شود حتی اگر نتوانیم کار آنها را انجام دهیم.
سرهنگ بناری افزود: عرض خیر مقدم دارم خدمت آقای بنافی که جوانی انقلابی و پرتلاش است از خطه دشتستان و امیدوارم حضور ایشان منشأ خیر و برکت باشد برای شهرستان و در اینجا به نمایندگی از شورای تامین شهرستان اعلام می کنم برای رفع مشکلات مردم در کنار ایشان هستیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای مردم برداریم.

فرماندار جدید، عهدنامه مالک اشتر را همیشه بر روی میز کار خود داشته باشند 
به گزارش «فکرشهر»، نماینده نیروهای انقلاب شهرستان دشتستان نیز در این جلسه، با تقدیر از «صادق بوستانی»، سرپرست فرمانداری دشتستان، گفت: آقای بوستانی بسیار فعال و پای کار بود و حتی استراحت کامل و لازم هم نداشت. از طرفی فردی فرماندار می‌شود که ما مدت ها در خدمتشان بودیم و می‌توانند ان شااله فرمانداری مقتدر و پرتلاش برای آینده دشتستان باشند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
حجت الاسلام شهسوار، ادامه داد: در همین جا به همه نیروهای انقلاب اعلام می کنم که همکاری کامل را با این بزرگوار داشته باشند و هر جا هم که احتیاج به مشورت داشته باشند، نیروهای انقلاب در کنار او خواهند بود.
وی اضافه کرد: از فرماندار جدید درخواست داریم که عهدنامه مالک اشتر را همیشه بر روی میز کار خود داشته باشند و توصیه هایی که امام علی علیه السلام به مالک کردند را در ذهن داشته باشند.

رییس بهزیستی دشتستان نیز به نمایندگی از شورای اداری شهرستان گفت: آقای بوستانی، مدیری بود که مدیریت را برای خدمت به مردم خواست؛ او جوانترین سرپرست فرمانداری در تاریخ شهرستان دشتستان است و خدمت گزاری را در اولویت کار داشت.
جعفر کمالی افزود: خدمات این جوان نخبه و انقلابی مثل نگینی بر تارک دشتستان می‌درخشد و مفهوم جوان گرایی در شهرستان کاملا مشخص شده است.
وی، برای فرماندار جدید نیز، توفیق و سربلندی را از خواند متعال خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر