چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۷۷۴
يکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مردمی کردن فرهنگ رویکرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است و بر همین اساس در این استان برای تقویت مؤسسه‌ها، گروه‌ها و جریان‌های سطح جامعه  تلاش می‌شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از عبدالرحیم افروغ در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان بیان کرد: طرح تحول فرهنگ به صورت کلان نوشته شده و در حال احصای برش استانی آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسئولیت‌های مدیران شهرستان‌ها، احصای برش استانی و شهرستانی تحول فرهنگی است تا مسیر عمل مشخص و روشن باشد.

افروغ ادامه داد: نگاشت پیوست فرهنگی صنعت برای جنوب استان بوشهر که در حوزه صنعت نفت و گاز قرار دارند، بسیار ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جایگاه فرهنگ در تمدن بشری بسیار با اهمیت است و نگاهی به سیر تحول تاریخ نشان می‌دهد که فراز و فرودهای امت‌های مختلف، ناشی از تغییر و تحولات فرهنگی آنها است.

وی افزود: بنابراین توجه به این حوزه و پیش‌بینی طرح و برنامه برای رسیدن به افقی متعالی در عرصه فرهنگ ضروری است.

افروغ ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی مبارزات فکری و فرهنگی با رهبری امام خمینی (ره) و دیگر فضلای حوزه فکر و اندیشه جایگاه ویژه‌ای داشت پیش از اقدامات میدانی افکار عمومی به سمت استبداد ستیزی تغییر کرده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این مسیر باید ادامه یابد و با ریل‌گذاری فرهنگی روز به روز تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تعامل و رایزنی با مسئولان صنعت نفت و گاز از اهداف این اداره کل در جنوب استان بوشهر است.

در این آیین حسین افکار به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر