شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۹۲۴
سه‌شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: با استقرار نماینده ایثارگران در شرکت های منطقه تا حدودی زیاد مشکلات حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان رفع شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت الله غلامپور دوشنبه شب در دیدار با مدیران پتروشیمی اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر تاریخ پرافتخار و بلند ملتی است که با اتکا به خداوند متعال و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بر همه دنیا پیروز شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی و معضل اساسی این سازمان است توقع می‌رود با استقرار نماینده ایثارگران در این شرکت تا حدودی زیاد مشکلات حوزه اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان مرتفع شود و باید از ظرفیت این منطقه به نفع استان و بویژه قشر معظم شهدا و ایثارگران استفاده شود.

حجت نظری ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد: خدمت به ولی نعمتان جامعه که الحق آزادی و امنیت کنونی کشور مدیون جان فشانی این عزیزان است، افتخار بزرگی است و با همه وجود از ظرفیت شرکت‌های تابعه جهت ایجاد اشتغال و مسکن ایثارگران استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر