پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۹۹۸
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: شایعاتی که در خصوص زنده بودن مالک ساختمان مطرح است، کاملا تکذیب می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، صادق جعفری چگنی در خصوص مطالب منتشر شده درباره مالک ساختمان فروریخته آبادان، اظهار کرد: در پی دستور دادستان کل کشور، از دیروز در شهرستان آبادان مستقر هستیم و اقدامات اولیه به منظور برخورد با عاملین، مسببین و متخلفین در اجرای پروژه انجام شد.

 وی ادامه داد: در این راستا، ۱۱ نفر از عوامل ناظر و عواملی در سطح شهرداری از جمله شهردار فعالی آبادان و سه شهردار قبل دستگیر شدند و دستور جلب مالک و پیمانکار به عنوان یکی از متهمان نیز صادر شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: با توجه به اینکه خود مالک در زمان فرو ریختن ساختمان در داخل ساختمان بود، امروز جسد وی کشف شد و جزو جانباختگان بود.

وی افزود: شایعاتی که در خصوص زنده بودن مالک ساختمان مطرح است، کاملا تکذیب می‌شود زیرا هویت فرد، توسط اداره تشخیص هویت نیروی انتظامی تایید و خانواده وی جسد را شناسایی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: در ارتباط با متروپل مجموعا ۱۱ نفر از عوامل اعم از مهندسین ناظر، طراح و عوامل نیروی انسانی شهرداری دستگیر شده‌اند. با توجه به اینکه پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری و پیمانکار اجرا می‌شد، برخی از مسئولان شهرداری از جمله شهردار فعلی و سه شهردار قبل بازداشت شده‌اند و تحقیقات اولیه در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر