سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۴۰۰۹
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران می‌گوید از عملکرد شاگردانش در برتری یک بر صفر مقابل عراق راضی بوده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل عراق در دیداری تدارکاتی، گفت: فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود. برنامه‌های خودمان را به خوبی اجرا کردیم. تیم عراق را هم به خوبی آنالیز کرده بودیم. با توجه به اینکه حریف از نظر سنی دو سال بزرگتر از ما بود، نتیجه خوبی گرفتیم و از آن راضی هستیم. یک تست خوب برای ما بود. تیم ما یک بازی دیگر دارد. این بازی به ما کمک می‌کند که با آمادگی کامل راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ادامه داد: در تیم خودمان یک بازیکن داریم که بیش از ۲۳ سال سن دارد. این هم دلیل دارد.  بازیکنان عراق متولد ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ هستند اما بازیکنان ما متولد بعد از ۲۰۰۱ است. البته این مسئله برای ما مهم نیست. ما می‌خواهیم با تیمی که به المپیک ۲۰۲۴ برویم، به مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ برویم.

او درباره نقاط ضعف عراق اظهار کرد: ما فیلم بازی‌های عراق را دیده بودیم که البته تغییرات زیادی نسبت به بازی‌های قبلی داشتند. می‌دانستیم با چه سیستمی بازی می‌کنند. یک بازی خیلی خوب شد. عراق نسبت به مسابقات اخیر خود مقابل امارات و عربستان تیم بهتری شده بود.

مهدوی‌کیا درباره حضور یک تیم ملی از ایران در بغداد بعد از ۱۵ سال، گفت: خیلی خوشحال هستیم. این چهارمین باری است که خودم به عراق می‌آیم. از نظر ورزشی بازی ایران و عراق همیشه خوب بوده چرا که هر دو تکنیکی و قدرتی هستند. من قبلا هم از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر دعوت از تیم ملی ایران تشکر کردم. امیدواریم روز جمعه هم یک بازی خوب انجام شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران در این دیدار دوستانه با یک گل عراق را شکست داد. دومین بازی این دو تیم روز جمعه (ششم خرداد) در ورزشگاه مدینه بغداد برگزار خواهد شد و سپس تیم ملی راهی ازبکستان می‌شود و در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر