جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۰۱۳
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: جهاد تبیین تنها راه برون رفت از محاصره تبلیغی گسترده دشمنان است و رهبرمعظم انقلاب بارها بر این امر مهم تاکید وافر دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد اسدی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه افزود: روابط عمومی‌ها یکی از ارکان موثر در اجرا و تحقق جهادتببین هستند و باید ایفای نقش کنند.

 وی اظهارداشت: امروز دشمن از حالت جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است و  با استفاده از کانال‌ها و شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای در اقصی نقاط جهان در عرصه های سیاسی، مذهبی و فرهنگی در حال برنامه ریزی علیه نظام  و انقلاب هستند.

وی گفت: امپراطوری رسانه‌ای امروز به استعمار فرانو و جدید تبدیل شده است که شاید بتوان گفت تکنولوژی قدرتمند در جنگ نرم نیز در اختیار آنها قرار دارد.

اسدی بیان کرد:  باتوجه به اینکه در جنگ روایت‌گری نرم دشمنان قرار داریم، روابط عمومی‌ها باید خدمات و دستاوردهای ادارات خود را به صورت گسترده برای مردم بیان کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه اضافه کرد: روابط عمومی چشم یک سازمان است که مدیران بواسطه آنها با بیرون سازمان و مردم ارتباط برقرار می کنند.

وی گفت: اگر روابط عمومی ها بتوانند مدیران خود را  به مسائل حساس و اطلاعات را بخوبی به مردم منتقل کنند ضمن معرفی اداره،  فعالیت مدیران دیده خواهد شد که می تواند زمینه جلب رضایتمندی مردم فراهم کند.

اسدی افزود: داشتن مهارت فنی، دانش تخصصی، تجربه و سوابق خوب، توانمندی فردی، دخالت ندادن موضع گیری شخصی و سیاسی در تنظیم اخبار و اطلاعات و احترام به همه کانال‌های خبری و خبرگزاری‌ها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک روابط عمومی باید باشد.

                                                                    

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها توسط دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: دولت آیت الله رئیسی با تصمیم شجاعانه با اجرا و اصلاح یارانه‌های پنهان، دست دلالان و سودجویان را کوتاه کرد.

وی گفت: مسئولان ادارات و روابط عمومی های ادارات باید طرح اصلاح سیاست های ارزی را برای مردم به صورت چهره به چهره بخوبی تبیین و روشنگری کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه بیان کرد: انعکاس اخبار و اطلاع رسانی دقیق به جامعه از مهم ترین وظایف روابط عمومی ادارات است که باید این مهم را مدنظر قراردهند.

اکبر احمدزاده افزود: روابط عمومی ها در این برهه نقش حساس و حیاتی برعهده دارند و باید با انعکاس خبرهای مناسب،  امیدواری و نشاط به جامعه ببخشند.

وی اظهارداشت: حدود ۲۰ روابط عمومی در ادارات شهرستان فعالیت دارند که انتظار داریم مابقی  نیز در این زمینه فعال شوند.

احمد زاده از روابط عمومی های فعال و تعامل و همکاری و تلاش و زحمات خبرنگاران شهرستان در پوشش و انعکاس خدمات دولت و نظام و بیان مشکلات و خواسته های مردم به مسئولان تقدیر کرد.

در این نشست که خبرنگاران نیز حضور داشتند، روابط عمومی ادارات نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و در پایان از برترین و فعال ترین آنها تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر