پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۰۳۷
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر از وبدا، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.
دکتر ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: خوشبخاته امروز فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است.
وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۵ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای  یک مورد به کرونا قطعی بوده است.
دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۶۵ از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست‌داده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۴ هزار و ۵۱۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۴خرداد ۱۴۰۱: فوت ۵ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۲۹۳ بیمار جدید کرونایی

به گزارش فکرشهربه نقل از وبدا، از دیروز تا امروز ۴ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۹۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۶۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۴۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر