شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۰۴۱
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اجرای برنامه دقیق زمانبندی مصرف برق از پیش تعیین شده موجب جلوگیری از آسیب و زیان به واحدهای صنعتی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی صفوی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ویژه حل مشکلات احتمالی قطعی برق واحدهای صنعتی در تابستان سال جاری با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و برخی مدیران واحدهای صنعتی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان قبل از اجرای طرح زمانبندی مصرف برق، نسبت به یک برنامه ریزی منظم مصرف برق جهت اجرا در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی اقدام کند تا صنایع استان دچار مشکلات ناشی از قطعی برق نشوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به آسیب واحدهای تولیدی به علت قطعی برق در تابستان گذشته تاکید کرد: در صورت اجرای دستورالعمل حفظ پایداری شبکه برق سراسری (از ۱۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه سال جاری)، شرکت توزیع نیروی برق استان بایستی نسبت به اطلاع رسانی منظم طبق یک برنامه ریزی معین با در نظر گرفتن نوع مشکلات واحدهای صنعتی استان مطابق با وضعیت آب و هوایی استان همکاری و حمایت لازم با صنایع را مد نظر خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: واحدهای صنعتی استان نیز باید به منظور جلوگیری از قطعی برق ضمن صرفه جویی در مصرف برق با شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری کنند تا دچار آسیب و زیان نشوند.

در این جلسه با توجه به اهمیت تأمین برق صنایع استان مقرر شد ظرف مدت یک هفته آینده نسبت به تهیه برنامه صرفه جویی و بهینه سازی مصرف برق جهت صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع خارج از محدوده شهرک‌ها و منطقه ویژه توسط کمیته‌ای متشکل از نمایندگان شرکت توزیع نیرو ی برق استان، اداره کل صمت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی تهیه و تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر