شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۰۶۱
چهارشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: آیت الله احمدی شاهرودی نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان نوشت: بعد از ده ها سال از پایان جنگ تحمیلی هیچ کار اساسی و در خور شان برای مردم مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر انجام نشده، هنوز وضعیت جنگزدگی دارند. مسئولین امر هم می دانند و کاری نمی کنند. وقتی هم حرفی می زنیم می گویند کارهای اجرائی به خبرگان مربوط نیست دخالت نکنید و حتی مسئولین استانی پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند یا به زحمت می دهند.

به گزارش فکرشهر از جماران، متن پیام آیت‌الله احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان در پی می آید:

بسم الله الرحمان الرحیم

و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

به من می گویند اگر برای حادثه آبادان پیامی صادر کنید خوب است چه پیامی صادر کنم جز عرض تسلیت و همدردی با مردم مظلوم و محروم آبادان و خرمشهر که بعد از ده ها سال از پایان جنگ تحمیلی هیچ کار اساسی و در خور شان برایشان انجام نشده، هنوز وضعیت جنگزدگی دارند.

مسئولین امر هم می دانند و کاری نمی کنند. وقتی هم حرفی می زنیم می گویند کارهای اجرائی به خبرگان مربوط نیست دخالت نکنید و حتی مسئولین استانی پاسخ تلفن ما را هم نمی دهند یا به زحمت می دهند.

در این اوضاع و احوال پیام مطالبه گری از مسئولین امر دردی دوا نمی کند چون خودشان می دانند و چاره جویی نمی کنند فقط باید گفت انا لله و انا الیه راجعون. خداوند درگذشتان این حادثه مولمه را رحمت و به مجروحین شفای عاجل و به بازماندگان پاداش صابرون بغیر حساب عنایت فرماید

احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر