جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰
پنجشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: بیشتر نقاط این شهر گاهی تا سه روز با مشکل کم آبی روبه‌رو هستند و نیاز به افزایش سهمیه آب دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی احمدی صبح روز پنج‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شهر دوراهک مشکلات زیادی در زمینه عمران و خدمات شهری دارد که می‌توان گفت دوراهک فقط یک روستای بزرگی است برای برطرف کردن آن‌ها نیاز به همت و کمک مسئولان شهرستان و استان است.

وی اضافه کرد: نداشتن راه دسترسی در مسیر جاده شاهزاده محمد به عنوان منطقه گردشگری و محل عبور و مرور مردم شهرستان‌های همجوار دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک تصریح کرد: آب آشامیدنی مردم مشکل آفرین است. بیشتر نقاط شهر گاهی تا سه روز با مشکل کم آبی روبه‌رو هستند و نیاز به افزایش سهمیه آب دارند.

احمدی بیان کرد: ۱۰ سال از احداث کتابخانه شهر دوراهک می‌گذرد اما هنوز این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است که برای تکمیل و بهره‌برداری از آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه دوراهک در ۳ سال آینده متفاوت خواهد بود اظهار کرد: برای تکمیل مدرسه پروین اعتصامی که اینروزها به یک معضل اجتماعی شهر تبدیل شده است ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهردار دوراهک نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی هدف از این نشست آشنای با اصحاب رسانه جهت ایجاد تعامل سازنده دانست و افزود؛ خبرنگاران می‌توانند امید به جامعه تزریق کنند و زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

محمدی به بحث گزارش عملکرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ خود در چندین حوزه ارائه نمود و در ادامه برنامه‌های پیش روی خود اشاره کرد: اهم فعالیت‌های انجام شده در حوزه شهردار به پروژه دیوار حفاظتی ساریزه افزود: تمامی تشریفات قانونی این پروژه انجام شده و در مرحله تخصیص اعتبار می‌باشد. اعتبار مورد نیاز این پروژه ۲۱ میلیارد تومان برآورد شده است همچنین به راه‌اندازی واحد اجرائیات جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، جلوگیری از تخلیه نخاله و رهاسازی فاضلاب و نصب هرگونه بنر و... دانست. ‌ایشان راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ نیز جهت مشارکت مردم در امورات جاری، همچنین ارائه گزارشات و شکایات همشهریان دانست.

وی تاکید کرد: پروژه بلوار ورودی شهر دوراهک به‌عنوان یکی از نقاط پر خطر استان بوشهر است که نیاز است در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات برداشت رفوژ وسط، اجرای سنگ جدول، زیرسازی، آسفالت، روشن‌ای و رنگ‌آمیزی که با همت و کمک همه مردم انجام شده است، به بهره‌برداری رسید.

شهردار دوراهک در ادامه به آسفالت ۱۴ هزار متر مربع آسفالت شامل ۸ خیابان و معابر و زیرسازی ۵۰ هزار متر مربع جهت تسهیل در امر عبور و مرور اشاره کرد و گفت: اصلاح و ساخت سرعت‌کاه از دیگر فعالیت حوزه عمرانی این شهرداری بوده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر