جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ۶۹۰ هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش ۳۰۵ میلیارد ریال که توسط افراد فرصت طلب و سودجو تصرف شده بود کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی صبح جمعه اظهار کرد: ماموران پلیس در راستای مقابله جدی با جرائم اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی طی ۷۲ ساعت گذشته هفت مورد زمین خواری در استان را کشف و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: در بررسی های میدانی به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی  مشخص شد، افراد سودجو با اقدامات غیرقانونی در مجموع حدود ۶۹۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را تصرف و بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به تنظیم اسناد مجهول و فروش این اراضی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پس از بررسی های فنی به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضائی پس از تشکیل پرونده و انعکاس به مراجع قضائی، منجر به توقیف املاک مکشوفه و جلوگیری انجام هرگونه عملیات ساخت و ساز شد و در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سردار سوسنی  ارزش تقریبی اراضی ملی آزاد شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی تقریبا ۳۰۵ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
جمعه ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۱
بحق چیزای ندیده مگه زمین هم خوردنیه حرفا میزنین ها
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر