جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۳۱۹
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر باتأکید بر رفع مشکلات فعالان اقتصادی گفت: در نشست با سفیر ایران در قطر در راستای گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری، حل مشکلات فعالان بازرگانی استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی استان بوشهر با سفیر ایران در قطر ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تجاری استان بوشهر را برشمرد و با اشاره به جام جهانی فوتبال قطر اظهار داشت: برای حل مشکلات فعالان اقتصادی و تجاری استان بوشهر راهکارهای لازم ارائه شد.

وی با اشاره به نشست ویدئو کنفرانسی با سفیر و معاونان سفیر ایران در قطر گفت: در این نشست گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری و حل مشکلات فعالان بازرگانی استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت.

استاندار بوشهر ضمن بیان ظرفیت‌های استان، آمادگی مدیران اقتصادی استان بوشهر برای همکاری اقتصادی با سفارت ایران در قطر اعلام کرد.

در این جلسه مهمترین مسائل و مشکلات مربوط به فعالان تجاری و بازرگانی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی‌زاده استاندار بوشهر و دهقانی سفیر ایران در قطر بر آمادگی دو طرف برای حل مشکلات تجار و بازرگانان و گسترش فعالیت‌های اقتصادی و تجاری تأکید کردند.

توسعه زیرساخت‌های بندری اصلی‌ترین خواسته فعالان اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر نیز با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های بندری یکی از مطالبات تجار و بازرگانان در توسعه صادرات به قطر است افزود: ایجاد ایکس‌ری در بندر دیر یکی از درخواست‌های بازرگانان برای تسریع در صادرات کالا است.

خورشید گزدرازی راه‌اندازی نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی استان در قطر را مورد اشاره قرار داد و گفت: برای این مهم لازم است پیگیری لازم انجام شود.

وی با اشاره به افزایش صادرات از ایران به قطر تصریح کرد: بیشتر محصولات صادراتی ایران به قطر از بنادر استان بوشهر به ویژه بندر دیر است که توسعه زیرساخت‌ها یکی از الزامات است.

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر پیشینه تاریخی تعامل بازرگانان بوشهری با قطر مربوط به سال‌های قبل دانست و بیان کرد: استان بوشهر از دیرباز با قطر مراوده در بخش‌های مختلف دارد و در سال‌های اخیر گسترش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر